SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Jeg tror lastverk er noe skikkelig tungt som du må bære på ryggen. (Meg som dritings for eksempel) Sjekket i ordboka så ordet finnes visst: "Lastverk:~verk (av II verk) dårlig arbeid / hastverk er l-, se *hastverk." 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Ja det er vel det. Jeg har egentlig aldri tenkt over det. En last er jo en uting du legger deg til, som å røyke, drikke, eller banne. Må ha noe med det å gjøre. At det er en uting rett og slett. Men som ord som sådan vet jeg ikke. Lastverk:~verk (av II verk) dårlig arbeid / hastverk er l-, se *hastverk 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Lastverk:~verk (av II verk) dårlig arbeid / hastverk er l-, se *hastverk Så vet vi det. Godt nå kan vi sove trygt i natt og. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Så vet vi det. Godt nå kan vi sove trygt i natt og. Sov godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.