Gå til innhold

Hjelp - søker Tekst til Bjørn Eidsvåg

Anbefalte innlegg

Gjest forloveren
Skrevet

Jeg sitter her i natten, hadde egenlig lagt meg - men måtte bare opp å begynne på forlovertalen som jeg skal holde neste lørdag!! Hadde mange tanker i hodet som måtte ned på papiret før de forsvant som dugg for solen!!

jeg vil ha deler av teksten til

--- ingen er så nydelig som du, ingen er så vakker , - når du viser hvem du er, Ingen ....... så husker jeg ikke mere..... HVORDAN går denne igjen...???

Takker og bukker for den som kan hjelpe meg:-)

Gjest forloveren
Skrevet

Takk for kjappt svar,.. og for at du korrigerte meg.. Jeg liker faktisk Bjørn Eidsvåg veldig godt og hadde håpet at det var han.... Kan liksom ikke sitere EG SER!

Takk for hjelpen......

Skrevet

Takk for kjappt svar,.. og for at du korrigerte meg.. Jeg liker faktisk Bjørn Eidsvåg veldig godt og hadde håpet at det var han.... Kan liksom ikke sitere EG SER!

Takk for hjelpen......

Det ER egentlig Bjørn Eidsvåg som synger den sangen!!

Hvem som har skrevet den, vet jeg ikke.

http://www.quint.no/bjorn/

Kizza1365380506
Skrevet

Takk for hjelpen......

Det er helt sikkert Bjørn Eidsvåg du har hørt, det er hans sang.

Han synger den mye bedre enn Tor Endresen. Garantert!

Skrevet

Takk for hjelpen......

Eg ser er jo egentlig en lystig sang da, selvom den alltid blir brukt i begravelser. Hva med å brukte den sangen han synger sammen med Lisa Nilsson?

Ellers er min favorittsang Lou Reeds, Perfect Day i en sånn sammenheng.

Skrevet

Eg ser er jo egentlig en lystig sang da, selvom den alltid blir brukt i begravelser. Hva med å brukte den sangen han synger sammen med Lisa Nilsson?

Ellers er min favorittsang Lou Reeds, Perfect Day i en sånn sammenheng.

Her er forresten teksten til Lou Reeds Perfect Day: http://www.codehot.co.uk/lyrics/ijkl/loureed_perfectday.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...