SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Solen skinner og denne helgen har jeg fri! Deilig! God helg! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Jeg e'kke så trøtt som det ser ut til, men holdt fingra på feil taster. Sol og velstand skulle det stå! God helg! 0 Siter
magnolia Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 .......og hvorfor oppe så tidlig når du har fri....? 0 Siter
mysteria Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Så solen skinner med deg.. Da jeg våknet i dag, så var det HVITT ute.. Men forsvinner vel iløpet av dagen.. Har helga fri og skal på pub til pub runder med mine venninner på lørdagen.. Synes jeg er inne i en god stim nå, etter å ha vært på 60 års dag sist lørdag.. Og ut med jobben til mannen på onsdagen.. ) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg e'kke så trøtt som det ser ut til, men holdt fingra på feil taster. Sol og velstand skulle det stå! God helg! Da drar vi på ei treningsøkt, etterpå stikker vi hjem til deg og tar oss en kaffe - ja for du bor vel hjemme hos mor?:-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 .......og hvorfor oppe så tidlig når du har fri....? Fordi jeg var på jobb. Men nå har jeg fri. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Så solen skinner med deg.. Da jeg våknet i dag, så var det HVITT ute.. Men forsvinner vel iløpet av dagen.. Har helga fri og skal på pub til pub runder med mine venninner på lørdagen.. Synes jeg er inne i en god stim nå, etter å ha vært på 60 års dag sist lørdag.. Og ut med jobben til mannen på onsdagen.. ) Du nyter åpenbart livets goder; Altså øl og mannfolk. Dvs, øl og kvinnfolk! Eller øl og kvinnfolk og mannfolk om man kjører den stilen. Det er mange muligheter! 0 Siter
mysteria Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Du nyter åpenbart livets goder; Altså øl og mannfolk. Dvs, øl og kvinnfolk! Eller øl og kvinnfolk og mannfolk om man kjører den stilen. Det er mange muligheter! Humf... Iallefall hyggelig selskap uten noe tull.. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.