Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg trenger en hobby, noe litt mer aktivt enn bare å lese bøker, gå på kino eller høre på musikk. Samtidig bør det være noe man kan gjøre uten å "få med seg en venn/venninne" på det. (Men det kan gjerne være et sosialt aspekt likevel). Forslag? Hva gjør dere (som ikke er nedsyltet i familie-plikter)? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Foto er en artig hobby synest jeg. Trenger ikke bli så kostbar heller, de fleste har jo et kamera liggende. 0 Siter
Gjest syng og vær glad Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg synger i kor! Jeg begynte for et par år siden, og jeg har ikke angret en dag. Det er sosialt, dessuten blir man i godt humør av å synge. Jeg har ikke noen god sangstemme, men jeg har valgt et kor som har ikke alt for høyt ambisjonsnivå. Ofte er jeg trøtt og sliten etter jobb - og full av energi etter korøvelsen. 0 Siter
fresja Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Slektsgransking. Finne O-poster i skogen. Løse kryssord. 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Foto er en artig hobby synest jeg. Trenger ikke bli så kostbar heller, de fleste har jo et kamera liggende. Har forsåvidt forsøkt før, men da ble det bare liggende. Det ble for mye styr og dyrt med framkalling og film etc. Men kanskje det funker bedre nå med de nye digitalkamraene? 0 Siter
pjusken Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg kan anbefale stempling og lage kort!!! DET er en hobby du kan gjøre alene eller sammen med noen, og ikke minst noe du kan holde på med hjemme etter at evnt. barn har lagt seg... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Har forsåvidt forsøkt før, men da ble det bare liggende. Det ble for mye styr og dyrt med framkalling og film etc. Men kanskje det funker bedre nå med de nye digitalkamraene? Ja, men da koster det før man er i gang. Men til gjenngjeld er kostnaden unnagjort. 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Kjøp deg mc:-) Ja, det er en tanke. Nå har jeg aldri syntest at motor er spesielt gøy, men kanskje man endrer mening når man først begynner? 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Ja, men da koster det før man er i gang. Men til gjenngjeld er kostnaden unnagjort. Jeg har litt lyst på et digitalkamera uansett, så den er grei. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Lokalpolitikk ! Interessant og engasjerende. Du får innsikt i mye du ikke ville se eller høre om ellers. Billig hobby er det også. Noen av partiene er flinke med kurs og seminarer, andre ikke, noen er helt sløve. Mange bygdetullinger i lokalpolitikken, men ikke bare. For å bli med, meld deg inn i et parti og ta kontakt med lokalstyret og si du vil gjøre noe. De tar deg imot med åpne armer, garantert. "Åpner du kjeften" på møter eller kurs, får du fort plass i styrer og utvalg i kommunen. Jeg vil ikke anbefale noen partier da mitt prinsipp er at det ikke spiller noen rolle hvilket parti du jobber for, bare du jobber. Jeg selv har hoppa fra øst til vest uten å skamme meg over det. Det er ingen hemmelighet at de store partiene har mer ressurser enn de små, og AP er sponset av LO, så der foregår det mye. Noe som utmerker AP er at de kommuneansatte forventer støtte fra AP, siden fagforeningene deres er medlem i LO og støtter AP med penger, kanskje litt korrupt, men.... 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Ja, det er en tanke. Nå har jeg aldri syntest at motor er spesielt gøy, men kanskje man endrer mening når man først begynner? Det er jeg helt sikker på, ikke noe er bedre enn å skreve over og ta seg en tur i finværet:-)) Er du gutt eller jente? 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Det er jeg helt sikker på, ikke noe er bedre enn å skreve over og ta seg en tur i finværet:-)) Er du gutt eller jente? "Er du gutt eller jente? " Mann. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Meld deg på et ridekurs, nybegynnerkurs for voksne - du blir garantert helt hekta! Og får mange nye venner. ) 0 Siter
serendipity Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Meld deg på et linedance kurs. Trenger ingen partner. Ta båtfører prøven. Meld deg inn i en klatrelubb. Om du er lei av å gå tur, kjøp rollerblades (da kommer du mye lenger på kortere tid :-) 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Meld deg på et ridekurs, nybegynnerkurs for voksne - du blir garantert helt hekta! Og får mange nye venner. ) Sår i rompa til å begynne med, tenker jeg, men ellers kanskje ikke så dum ide? Så kan man ri inn i solnedgangen etterpå, ekte Kåbbåi-romantikk? 0 Siter
vin Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Min hobby er dart ;o) Også får en mange nye venner.... 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Min hobby er dart ;o) Også får en mange nye venner.... Ja, man "treffer" vel kjente da... (Ho ho). 0 Siter
conan Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 En fin hobby er onanering. Det kan gjøres alene, sammen med venner, krever lite utstyr- dog finnes slikt dersom man ønsker å bli avansert i sin hobby, det er helt harmløst, koster ingenting, er veldig tilfredsstillende, lett å ta med seg på reise, man kan gjøre det litt og kort eller mye og lenge, man blir ikke lei av det... Ja, listen over fordeler er endesløs. Jo, en ting til, det er en veldig vanlig hobby, rene folkebevegelsen! :-) 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 En fin hobby er onanering. Det kan gjøres alene, sammen med venner, krever lite utstyr- dog finnes slikt dersom man ønsker å bli avansert i sin hobby, det er helt harmløst, koster ingenting, er veldig tilfredsstillende, lett å ta med seg på reise, man kan gjøre det litt og kort eller mye og lenge, man blir ikke lei av det... Ja, listen over fordeler er endesløs. Jo, en ting til, det er en veldig vanlig hobby, rene folkebevegelsen! :-) Jeg har faktisk vært aktiv utøver i mange år, men nå begynner jeg å bli litt lei, og trenger noe nytt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.