Gå til innhold

Jeg trenger en hobby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fin hobby er onanering. Det kan gjøres alene, sammen med venner, krever lite utstyr- dog finnes slikt dersom man ønsker å bli avansert i sin hobby, det er helt harmløst, koster ingenting, er veldig tilfredsstillende, lett å ta med seg på reise, man kan gjøre det litt og kort eller mye og lenge, man blir ikke lei av det... Ja, listen over fordeler er endesløs.

Jo, en ting til, det er en veldig vanlig hobby, rene folkebevegelsen! :-)

Det var som han som satt alene foran speilet og onanerte. Da han var ferdig utbrøt han: "Æ e fan ikke min type"

Skrevet

Jeg har faktisk vært aktiv utøver i mange år, men nå begynner jeg å bli litt lei, og trenger noe nytt...

Share the fun! :-)

Gjest Hobbysøkende
Skrevet

Trening!

:-) Det gjør jeg allerede.

Skrevet

"Er du gutt eller jente? "

Mann.

Da har du kanskje mc-sertifikat fra før?...hiv deg rundt og kjøpe en eldre sykkel, det koster ikke all verden:-)

Gjest Hobbysøkende
Skrevet

Da har du kanskje mc-sertifikat fra før?...hiv deg rundt og kjøpe en eldre sykkel, det koster ikke all verden:-)

Nei, må nok ta lappen først.

Skrevet

:-) Det gjør jeg allerede.

Spillklubb? Mye artig og sosialt, og du er ikke avhengig av å lage avtaler med noen. Bare møt opp (eller hvordan de gjør det).

Gjest Hobbysøkende
Skrevet

Spillklubb? Mye artig og sosialt, og du er ikke avhengig av å lage avtaler med noen. Bare møt opp (eller hvordan de gjør det).

Har jeg aldri hørt om. Hva er det?

Skrevet

Sår i rompa til å begynne med, tenker jeg, men ellers kanskje ikke så dum ide? Så kan man ri inn i solnedgangen etterpå, ekte Kåbbåi-romantikk?

Overhode ingen dum ide! :o) Hvis du er kåbbåi så fins det en del western-klubber rundt om også. Den såre rumpa varer ikke lenge, men snart blir den så fast og fin atte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...