Altman Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 En fin hobby er onanering. Det kan gjøres alene, sammen med venner, krever lite utstyr- dog finnes slikt dersom man ønsker å bli avansert i sin hobby, det er helt harmløst, koster ingenting, er veldig tilfredsstillende, lett å ta med seg på reise, man kan gjøre det litt og kort eller mye og lenge, man blir ikke lei av det... Ja, listen over fordeler er endesløs. Jo, en ting til, det er en veldig vanlig hobby, rene folkebevegelsen! :-) Det var som han som satt alene foran speilet og onanerte. Da han var ferdig utbrøt han: "Æ e fan ikke min type" 0 Siter
conan Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har faktisk vært aktiv utøver i mange år, men nå begynner jeg å bli litt lei, og trenger noe nytt... Share the fun! :-) 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Trening! :-) Det gjør jeg allerede. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 "Er du gutt eller jente? " Mann. Da har du kanskje mc-sertifikat fra før?...hiv deg rundt og kjøpe en eldre sykkel, det koster ikke all verden:-) 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Da har du kanskje mc-sertifikat fra før?...hiv deg rundt og kjøpe en eldre sykkel, det koster ikke all verden:-) Nei, må nok ta lappen først. 0 Siter
favn Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 :-) Det gjør jeg allerede. Spillklubb? Mye artig og sosialt, og du er ikke avhengig av å lage avtaler med noen. Bare møt opp (eller hvordan de gjør det). 0 Siter
Gjest Hobbysøkende Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Spillklubb? Mye artig og sosialt, og du er ikke avhengig av å lage avtaler med noen. Bare møt opp (eller hvordan de gjør det). Har jeg aldri hørt om. Hva er det? 0 Siter
favn Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Har jeg aldri hørt om. Hva er det? http://www.hexcon.no/hexagon/ Noe sånt, kanskje? Fordrer etpar nerdegener og innsikten i at man aldri blir for gammel til å leke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Sår i rompa til å begynne med, tenker jeg, men ellers kanskje ikke så dum ide? Så kan man ri inn i solnedgangen etterpå, ekte Kåbbåi-romantikk? Overhode ingen dum ide! ) Hvis du er kåbbåi så fins det en del western-klubber rundt om også. Den såre rumpa varer ikke lenge, men snart blir den så fast og fin atte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.