Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

21

• serendipity

3

• Ulv I Faarikaal

3

• Soria

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest prust

Er på jobb, alene, de andre tre skulker/avspaserer. Tok det litt med ro på morraen, så jeg var her ikke før 9.15. Skal være her til 15.30, hente ungene i barnehagen, hjem til ferdig middag (svigermor er på besøk og vi skal ha raspekaker!), leke ute med ungene, ordne litt klær, og slappe av foran TV'en!

Annonse

Jobber til kl. 15.00, henter poden i barnehagen. Satser på bra vær i hele deg, og griller ute om været holder seg. Og gjøre det det, så henter jeg frem rødvinen, tenner i peisen ute, skrur på terrassevarmeren og koser meg :-)

Høres ut som en bra dag - kos deg ! :-)

Annonse

Er på jobb, alene, de andre tre skulker/avspaserer. Tok det litt med ro på morraen, så jeg var her ikke før 9.15. Skal være her til 15.30, hente ungene i barnehagen, hjem til ferdig middag (svigermor er på besøk og vi skal ha raspekaker!), leke ute med ungene, ordne litt klær, og slappe av foran TV'en!

Sånne dager på jobb er fine synes jeg !! Resten av dagen din høres jo ikke så verst ut heller:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...