punkyB Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 jobber du ?? er du på jobb?? har fri?? skulker?? er syk?? vet ikke enda?? evnt.?? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Er på jobb, alene, de andre tre skulker/avspaserer. Tok det litt med ro på morraen, så jeg var her ikke før 9.15. Skal være her til 15.30, hente ungene i barnehagen, hjem til ferdig middag (svigermor er på besøk og vi skal ha raspekaker!), leke ute med ungene, ordne litt klær, og slappe av foran TV'en! 0 Siter
Soria Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg skulker :-) Men det er fordi oppmøte var frivillig i dag da. 0 Siter
Amiga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg sitter her og drømmer meg bort, og får ikke gjort noe fornuftig. :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jobber til kl. 15.00, henter poden i barnehagen. Satser på bra vær i hele deg, og griller ute om været holder seg. Og gjøre det det, så henter jeg frem rødvinen, tenner i peisen ute, skrur på terrassevarmeren og koser meg :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Er på jobb:-) Jeg så ikke broren din på den gule mc'en, sikker på at han kjørte?? 0 Siter
punkyB Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Er på jobb:-) Jeg så ikke broren din på den gule mc'en, sikker på at han kjørte?? Nei jeg er ikke det ...... 0 Siter
punkyB Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Er på jobb, men jobber ikke.. :-) Som meg det da , fordelen med å være på jobb når det er lite folk. Trenger ikke å få det til å se ut som om jeg jobber en gang. 0 Siter
punkyB Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Har fri og skal på tur i marka :-) Det høres deilig ut !! God tur ! :-)) 0 Siter
punkyB Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Jobber til kl. 15.00, henter poden i barnehagen. Satser på bra vær i hele deg, og griller ute om været holder seg. Og gjøre det det, så henter jeg frem rødvinen, tenner i peisen ute, skrur på terrassevarmeren og koser meg :-) Høres ut som en bra dag - kos deg ! :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Jeg sitter her og drømmer meg bort, og får ikke gjort noe fornuftig. :-) Drømmer om sommerferien?? *S* 0 Siter
punkyB Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Jeg skulker :-) Men det er fordi oppmøte var frivillig i dag da. Fyyyyyyy deg !!! :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Er på jobb, alene, de andre tre skulker/avspaserer. Tok det litt med ro på morraen, så jeg var her ikke før 9.15. Skal være her til 15.30, hente ungene i barnehagen, hjem til ferdig middag (svigermor er på besøk og vi skal ha raspekaker!), leke ute med ungene, ordne litt klær, og slappe av foran TV'en! Sånne dager på jobb er fine synes jeg !! Resten av dagen din høres jo ikke så verst ut heller:-) 0 Siter
punkyB Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Jeg "jobber" *knegg* må du ikke slite deg ut da ! :-) Hjemme eller på jobb?? 0 Siter
serendipity Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Høres ut som en bra dag - kos deg ! :-) Ju tu :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Drømmer om sommerferien?? *S* Drømmer og planlegger, jeg har fått barnevakt en uke i juli. :-) 0 Siter
Altman Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 *knegg* må du ikke slite deg ut da ! :-) Hjemme eller på jobb?? Jeg er på jobb, faktisk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.