Altman Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hvis du skulle kalt deg "unaormal" eller "normal", hva hadde du valgt da? 0 Siter
punkyB Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Siden jeg definitivt ikke er unaormal så må jeg bli normal da???? 0 Siter
serendipity Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 "unaormal" var interessant. *trenger nærmere info.* 0 Siter
sigga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Spesiell og unik er bedre ord synest jeg...(",)... 0 Siter
fresja Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Det er normalt å være unormal, har jeg hørt, så da er jeg vel normal da. 0 Siter
Gjest favn, Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hva mener du? Normal... unormal... jeg tror det er langt mellom unormale mennesker, veldig, veldig langt. Spesiell? Eksentrisk? Rar? Sjelden? Merkelig? Uvanlig? Er det noe sånt du mener? Høh, skjerp språket ditt, mann! 0 Siter
Altman Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Hva mener du? Normal... unormal... jeg tror det er langt mellom unormale mennesker, veldig, veldig langt. Spesiell? Eksentrisk? Rar? Sjelden? Merkelig? Uvanlig? Er det noe sånt du mener? Høh, skjerp språket ditt, mann! Språket var helt bevisst. De fleste liker å kalle seg unormal. "jeg er såååå vill og gal og gjør skikkelig mange sprø ting" 0 Siter
favn Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Språket var helt bevisst. De fleste liker å kalle seg unormal. "jeg er såååå vill og gal og gjør skikkelig mange sprø ting" Aha. Da er vi på linje. 99,6% av oss lever små og trivielle liv, også de som gjør iiinnmari mye sprøtt på lørdagene og i syden. 0 Siter
Altman Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Aha. Da er vi på linje. 99,6% av oss lever små og trivielle liv, også de som gjør iiinnmari mye sprøtt på lørdagene og i syden. Nettopp! 0 Siter
favn Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Nettopp! Vi er så enige at det nesten er kjedelig. 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 I dag er eg skikkeleg unormal! Skikkeleg gærn! Har ikkje underbukse på under slåbroken!! 0 Siter
Altman Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Vi er så enige at det nesten er kjedelig. Neida, jeg liker å være enig 0 Siter
Altman Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 I dag er eg skikkeleg unormal! Skikkeleg gærn! Har ikkje underbukse på under slåbroken!! Dæven!! *falle ned fra kontorstolen* 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Vi er så enige at det nesten er kjedelig. *gjesp* Selv antar jeg at jeg er ganske så normal. Eksen påstår dog at jeg er en komplisert og vanskelig person. Akkurat det er helt okay! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.