Gjest Pricilla Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Har ALDRI hatt det før, men nå var det altså min tur også.. Og det er IKKE min skyld! Hadde en pause fra samboern i fire mnd. i fjor, han flytta på landet osv osv. han lå med en og jeg med en. Jeg eller min partner brukte kondom, samboern brukte ikkenoe. Dvs. han har smitta meg! Var hos gyn. i mai i fjor og hadde da ingentig, var hos gyn. nå i april og fikk brev i posten + piller til meg. Har lit småvndt i magen, og lurte på om det er der enda, hvorstor er sjansen for at det setter seg betennelse? Er det vanskelig å bli kvitt eller forsvinner det som regel med en gang av de to pillene? 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Gratulerer da:-)) Hehe...er du uskyldig? Men helt skyldfri er du vel ikke? Du har jo vært med å knulle du også,selv om du ikke var smittebæreren i utgangspunktet:-) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Gratulerer da:-)) Hehe...er du uskyldig? Men helt skyldfri er du vel ikke? Du har jo vært med å knulle du også,selv om du ikke var smittebæreren i utgangspunktet:-) Synes det er ganske så uskyldig å knulle på samboern sin som man har vært sammen med i fire år da.... : ) Men faen heller - får det ikke til å stemme! Har tatt to tester etter at vi ble sammen igejne tter bruddet, og de har vært nagative.. Så dro jeg til syden i 14 dager med ei venninne i aug 02. Og rørte INGEN der ende. Og nå i april har jeg plutselig chlamydia.. hvordan kan det ha seg hvis ingen av oss har vært utro? Kan det ligge i kroppen en stund før det bryter ut på test? Må jo nesten tro på samboern min når han sier han ikke har noe å skjule da.. ellers er det ikke noe vits i å være sammen lenger hvis vi ikke kan stole på hverandre.. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Synes det er ganske så uskyldig å knulle på samboern sin som man har vært sammen med i fire år da.... : ) Men faen heller - får det ikke til å stemme! Har tatt to tester etter at vi ble sammen igejne tter bruddet, og de har vært nagative.. Så dro jeg til syden i 14 dager med ei venninne i aug 02. Og rørte INGEN der ende. Og nå i april har jeg plutselig chlamydia.. hvordan kan det ha seg hvis ingen av oss har vært utro? Kan det ligge i kroppen en stund før det bryter ut på test? Må jo nesten tro på samboern min når han sier han ikke har noe å skjule da.. ellers er det ikke noe vits i å være sammen lenger hvis vi ikke kan stole på hverandre.. Hehe, dette hørtes ikke bra ut. Jeg tror ikke at dette kan ligge latent i kroppen for så å bryte ut. Så hvis du har testet deg før og du ikke var positiv, så tror jeg ikke noe på at du plutselig blir smittet senere. Spørs om kjæresten din har slengt med godsakene kanskje, hvis det du sier er riktig. 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Synes det er ganske så uskyldig å knulle på samboern sin som man har vært sammen med i fire år da.... : ) Men faen heller - får det ikke til å stemme! Har tatt to tester etter at vi ble sammen igejne tter bruddet, og de har vært nagative.. Så dro jeg til syden i 14 dager med ei venninne i aug 02. Og rørte INGEN der ende. Og nå i april har jeg plutselig chlamydia.. hvordan kan det ha seg hvis ingen av oss har vært utro? Kan det ligge i kroppen en stund før det bryter ut på test? Må jo nesten tro på samboern min når han sier han ikke har noe å skjule da.. ellers er det ikke noe vits i å være sammen lenger hvis vi ikke kan stole på hverandre.. Det er en viss forskjell i å stole på noen, og det å ta alt hva en annen sier for god fisk.....da heter det naiv;-) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hehe, dette hørtes ikke bra ut. Jeg tror ikke at dette kan ligge latent i kroppen for så å bryte ut. Så hvis du har testet deg før og du ikke var positiv, så tror jeg ikke noe på at du plutselig blir smittet senere. Spørs om kjæresten din har slengt med godsakene kanskje, hvis det du sier er riktig. Jeg har filofaxen min fra 2002 og der står når jeg var hos lege.. Og sist var i mai 2002 - og legen tar alltid klamydiatest - og den har alltid vært negativ. Så da må han ha vært utro da? Hva faen skal jeg si nå da? Har spurt om et ærlig svar og han sier han svarer ærlig nåpr han sier han ikke har gjort noe.. 0 Siter
KaVa Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har filofaxen min fra 2002 og der står når jeg var hos lege.. Og sist var i mai 2002 - og legen tar alltid klamydiatest - og den har alltid vært negativ. Så da må han ha vært utro da? Hva faen skal jeg si nå da? Har spurt om et ærlig svar og han sier han svarer ærlig nåpr han sier han ikke har gjort noe.. Vet ikke om han har vært utro eller ikke (har ikke nok peil på klamydia) MEN: Dersom du har klamydia, må han også behandles. Håper han har fått piller, han også? Hvis ikke - skaff dem NÅ! (han trenger ikke å teste seg, i og med hans faste seksualparter har fått påvist Klamydia) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Vet ikke om han har vært utro eller ikke (har ikke nok peil på klamydia) MEN: Dersom du har klamydia, må han også behandles. Håper han har fått piller, han også? Hvis ikke - skaff dem NÅ! (han trenger ikke å teste seg, i og med hans faste seksualparter har fått påvist Klamydia) Han har ikke fått piller.. men har vært hos lege og tatt test, fikk ikke pilelr før resultatet har kommet - så behandlingen er underveis! 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har filofaxen min fra 2002 og der står når jeg var hos lege.. Og sist var i mai 2002 - og legen tar alltid klamydiatest - og den har alltid vært negativ. Så da må han ha vært utro da? Hva faen skal jeg si nå da? Har spurt om et ærlig svar og han sier han svarer ærlig nåpr han sier han ikke har gjort noe.. Det spørs hva han gjorde da du var i syden en tur. Det kan jo hende at han tenkte som så at du antagelig ikke holdt fingra av fatet så hvorfor skal han gjøre det? Hadde jeg vært deg, hadde lagt frem det jeg visste og hvilke tester du har tatt og når. Ut fra det hadde jeg bedt om ett ærlig svar, fordi dette ikke kan stemme det han sier. Hmm, er er litt usikker på om jeg skal ønske deg en god helg eller ikke.. 0 Siter
Gjest ingen-men Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Det kan ligge latent i kroppen i lange tider (år ?), sa legen min da jeg hadde det. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Gratulerer så meget For øvrig har jeg også hørt som mrxx sier. Man kan ha det i mange år uten at man vet det, og man trenger ikke å smitte noen før etter lang tid. Det er tross alt ikke alle som er like mottagelige for shiten. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Gratulerer så meget For øvrig har jeg også hørt som mrxx sier. Man kan ha det i mange år uten at man vet det, og man trenger ikke å smitte noen før etter lang tid. Det er tross alt ikke alle som er like mottagelige for shiten. Jeg har tatt to tester etter at vi ble sammen igjen i desember 2001, den siste testen tok jeg i mai 2002 - og begge testene har vært negative... Så får jeg plutselig en positiv test nå? Har ikke hatt dette lenge, for har tyatt jevnlige tester hos gyn. pga andre problemer der nede.. Og de tar alltid tester på unge mennesker. Aner ugler i mosen.... : ( 0 Siter
KaVa Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Han har ikke fått piller.. men har vært hos lege og tatt test, fikk ikke pilelr før resultatet har kommet - så behandlingen er underveis! Hm - merkelig at han måtte innom legen i det hele tatt, synes jeg - når du har fått det påvist. Men det viktiste er uansett at han får behandling! Lykke til, begge to! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har tatt to tester etter at vi ble sammen igjen i desember 2001, den siste testen tok jeg i mai 2002 - og begge testene har vært negative... Så får jeg plutselig en positiv test nå? Har ikke hatt dette lenge, for har tyatt jevnlige tester hos gyn. pga andre problemer der nede.. Og de tar alltid tester på unge mennesker. Aner ugler i mosen.... : ( Hmmm, lukter det utroskap? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.