Gjest Higgins Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Rebecca! Uten tvil. Hvis nå ikke Espen driter på draget med låtvalg, da.... 0 Siter
carma Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Det blir nok kanskje Rebecca som må gå, men _jeg_ håper det er Espen som ryker. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Tror det er Rebecca. Håper på hun eller Gaute som ryker!! (nå blir jeg vel gjellet) 0 Siter
Gjest Meget musikalsk. Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Fryktelig fryktelig tragisk hvis Espen må gå. Han og Kurt stiller i en klasse for seg. 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Rebecca, Espen og David i sofaen. Espen må gå i dag. 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Rebecca, Espen og David i sofaen. Espen må gå i dag. Forresten, det kan godt henda at Gaute hamnar i sofaen i staden for David. 0 Siter
tonie Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Espen. Eller Rebecca. Eller Espen...Eller...? Jo, det blir nok Espen. Eller Rebecca.......... 0 Siter
nolte Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Fryktelig fryktelig tragisk hvis Espen må gå. Han og Kurt stiller i en klasse for seg. Espen har rett og slett utseendet MOT seg. Han er for "glætt"... mangler den personlighet som et artist må ha... 0 Siter
Gjest rebreca Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Espen har rett og slett utseendet MOT seg. Han er for "glætt"... mangler den personlighet som et artist må ha... Utseendet mot seg? Jeg synes Espen er pen. Men jeg vil ikke akkurat si at Kurt har utseendet med seg. 0 Siter
nolte Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Utseendet mot seg? Jeg synes Espen er pen. Men jeg vil ikke akkurat si at Kurt har utseendet med seg. Vi har visst ikke samme definisjonen på "utseende". Utstråling og personlighet er utrolig viktig for en artist. Kurt, og Gaute har det, Espen har det ikke. 0 Siter
Gjest blåman4 Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Espen ryker ut i kveld.Det finnes for mange hypnotiserte fjortisjenter til at det skulle være noen fare for at David ryker ut.Gaute vinner velfortjent hele idol.Jeg synes det er urettferdig og rart om Kurt skulle vinne, han er jo allerde veletablert med plater som selger som varmt hvetebrød.Hva skal han da med premien en platekontrakt? 0 Siter
Anki Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 jeg tror Rebecca eller Espen går ut, men jeg håper at det er David som går ut. Dessverre er det nok for mange fjortiser som heier på han *sukk* 0 Siter
Borealis Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Forresten, det kan godt henda at Gaute hamnar i sofaen i staden for David. Nope! Gaute havner IKKE i sofaen. Da eter jeg fjernkontrollen!! 0 Siter
Gjest kjøtt og pine Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Nope! Gaute havner IKKE i sofaen. Da eter jeg fjernkontrollen!! Helt ærlig så syntes jeg det bare var slutten på Gautes sang som var skitbra. Begynnelsen var alt for forsiktig i mine ører. Gav meg ingenting. Skjønner IKKE hvorfor alle skrøt så av hans fremførelse. Utenom slutten. Det var kanonbra!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.