nick Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Dersom dere skulle beskrive meg, hva ville dere valgt da? Normal eller unormal? Har du en bedre beskrivelse? Her er det lov til å diskutere nick i stedet for sak. Podiet er ditt. Bassisten, du kan også svare. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Diskutere nick eller personen bak nicket? 'Nick' er forøvrig et veldig kort og greit nick det. Like anonymt som alt annet her inne. 0 Siter
nick Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Diskutere nick eller personen bak nicket? 'Nick' er forøvrig et veldig kort og greit nick det. Like anonymt som alt annet her inne. Diskutere meg. Dette var et fånyttes forsøk på å finne ut om jeg er riktig navla eller ikke. Nå får jeg bare fortsette å lure. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Diskutere meg. Dette var et fånyttes forsøk på å finne ut om jeg er riktig navla eller ikke. Nå får jeg bare fortsette å lure. Kan jo ikke diskutere PERSON på en anonym diskusjonsside!(Selv om det er noen som prøver). Noen få kjenner hverandre fra RL, noe som de må fram med med jevne mellomrom. Hører du med der så spør dem. Vi andre KAN ikke hjelpe deg så gjerne vi en vil. Dt er enkelte jeg har gjort meg opp mine meninger om selv om jeg bare har lest utgytelsene deres, men kan ikke huske det som er skrevet under nicket ditt. Dessverre. 0 Siter
nick Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Kan jo ikke diskutere PERSON på en anonym diskusjonsside!(Selv om det er noen som prøver). Noen få kjenner hverandre fra RL, noe som de må fram med med jevne mellomrom. Hører du med der så spør dem. Vi andre KAN ikke hjelpe deg så gjerne vi en vil. Dt er enkelte jeg har gjort meg opp mine meninger om selv om jeg bare har lest utgytelsene deres, men kan ikke huske det som er skrevet under nicket ditt. Dessverre. Takk for at du forsøkte. Det er ikke dårlig bare det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.