conan Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 :-) http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/05/02/367760.html 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Sånne menn vil gamle Norge ha... Enarmede menn? 0 Siter
sigga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Enarmede menn? NÆÆÆi...tøffe menn som tåler smerte og som ikke ligger og suterer på sofaen over feber og sår hals... 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 NÆÆÆi...tøffe menn som tåler smerte og som ikke ligger og suterer på sofaen over feber og sår hals... Å tåle smerte kan være en fordel når en bor med visse kvinner...... Men vil du egentlig bo med en mann som ikke "syter" over sår hals o.l., men heller kutter opp halsen med kniv? Ordner opp selv mener jeg. 0 Siter
sigga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Å tåle smerte kan være en fordel når en bor med visse kvinner...... Men vil du egentlig bo med en mann som ikke "syter" over sår hals o.l., men heller kutter opp halsen med kniv? Ordner opp selv mener jeg. Det var vel å dra den litt langt da...men det var sikkert poenget ditt også.....(",)... Heller en tøffel på sofaen som ikke tåler en sår hals, enn en halsløs tøffing som skulle bevise at han var mann... Men fins det ingen mellom ting da?...;0) 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Det var vel å dra den litt langt da...men det var sikkert poenget ditt også.....(",)... Heller en tøffel på sofaen som ikke tåler en sår hals, enn en halsløs tøffing som skulle bevise at han var mann... Men fins det ingen mellom ting da?...;0) Mellomting? Dere er så kravstore. Alt vi menn ønsker er litt kjærlig stell når vi er syke, det er jo derfor vi har dere..... Noen som kan dulle litt med oss, sånn som mamma gjorde, synes synd på oss, høre på klaginga. 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Det var vel å dra den litt langt da...men det var sikkert poenget ditt også.....(",)... Heller en tøffel på sofaen som ikke tåler en sår hals, enn en halsløs tøffing som skulle bevise at han var mann... Men fins det ingen mellom ting da?...;0) Mellomting? Dere er så kravstore. Alt vi menn ønsker er litt kjærlig stell når vi er syke, det er jo derfor vi har dere..... Noen som kan dulle litt med oss, sånn som mamma gjorde, synes synd på oss, høre på klaginga. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Mellomting? Dere er så kravstore. Alt vi menn ønsker er litt kjærlig stell når vi er syke, det er jo derfor vi har dere..... Noen som kan dulle litt med oss, sånn som mamma gjorde, synes synd på oss, høre på klaginga. De høres ut som en typisk mann :-) 0 Siter
sigga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Mellomting? Dere er så kravstore. Alt vi menn ønsker er litt kjærlig stell når vi er syke, det er jo derfor vi har dere..... Noen som kan dulle litt med oss, sånn som mamma gjorde, synes synd på oss, høre på klaginga. Ja, "sånn som mamma...." Hvorfor flytter dere ikke bare hjem igjen??? 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Ja, "sånn som mamma...." Hvorfor flytter dere ikke bare hjem igjen??? Hadde muligens et ødipus kompleks da jeg var liten (husker ikke), men tanken frister ikke i dag. Men hvorfor er dere ikke som mamma egentlig? 0 Siter
sigga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hadde muligens et ødipus kompleks da jeg var liten (husker ikke), men tanken frister ikke i dag. Men hvorfor er dere ikke som mamma egentlig? Vi er mammaer, men det er til barn...ikke til voksne menn...Vi blir det og etterhvert....men er det noen som vil bli som svigermor da??? 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Vi er mammaer, men det er til barn...ikke til voksne menn...Vi blir det og etterhvert....men er det noen som vil bli som svigermor da??? Du må huske at voksne menn egentlig er små gutter fortapt inne i en voksen persons kropp. Vi trenger litt mamma av dere også. Svigermor ønsker vi i alle fall ikke. 0 Siter
sigga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Du må huske at voksne menn egentlig er små gutter fortapt inne i en voksen persons kropp. Vi trenger litt mamma av dere også. Svigermor ønsker vi i alle fall ikke. svigermor i dette tilfellet er din mor...så nå må du bestemme deg...hva vil du?.... 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 svigermor i dette tilfellet er din mor...så nå må du bestemme deg...hva vil du?.... Vil ikke ha verken min mor eller svigermor, vil ha en kvinne som er både elskerinne når jeg ønsker det og "mamma" når jeg ønsker det. Er det virkelig så mye forlangt? 0 Siter
sigga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Vil ikke ha verken min mor eller svigermor, vil ha en kvinne som er både elskerinne når jeg ønsker det og "mamma" når jeg ønsker det. Er det virkelig så mye forlangt? Jeg må nok revurdere mitt syn på meg selv, hvis det er det dere menn virkelig vil ha... Jeg trodde nemlig jeg var ganske grei å bo sammen med jeg... Så du går for den med løpestreng mellom kjøkken og soverom....? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 En fyr med bare en arm fortalte meg at han mista armen da han våkna borte i ei seng med ei så fæl dame på armen at han gnagde av seg armen for ikke å vekke henne og sneik seg ut. Coyotemetoden kalte han det, coyotene gnager av seg labben når de blir tatt i revesaks. Vet ikke om det var sant, det var vel standardvitsen hans. 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg må nok revurdere mitt syn på meg selv, hvis det er det dere menn virkelig vil ha... Jeg trodde nemlig jeg var ganske grei å bo sammen med jeg... Så du går for den med løpestreng mellom kjøkken og soverom....? Den er ikke dum den, men en mann må selvfølgelig ha såpass kustus på sin kvinne at denne løpestrengen kun er psykisk, det ser litt dumt ut med en faktisk løpestreng :-) Du er ikke den første kvinnen som tror hun er grei å bo med, men sannheten må fram, ikke sant? 0 Siter
sigga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Den er ikke dum den, men en mann må selvfølgelig ha såpass kustus på sin kvinne at denne løpestrengen kun er psykisk, det ser litt dumt ut med en faktisk løpestreng :-) Du er ikke den første kvinnen som tror hun er grei å bo med, men sannheten må fram, ikke sant? Alle sannheter må ikke frem...det en ikke vet, har en ikke vondt av .... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.