Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hjelpt din gravide samboer med å klippe negler på tærne hvis hun ikke klarte det selv....(",)...??

Skrevet

Jeg ville betalt for pedikyren hennes.

Det var lurt....da hadde jeg blitt glad..(",)..

Gjest Pricilla
Skrevet

Ja så klart! Negler må klippes.. gravid eller ei! kanskje en fordel å ha dem i vannbad en stund først så man slipper å bruke sag.. Hehe..

får du ikke hjelp av gubben?

Skrevet

Ja så klart! Negler må klippes.. gravid eller ei! kanskje en fordel å ha dem i vannbad en stund først så man slipper å bruke sag.. Hehe..

får du ikke hjelp av gubben?

Nei....sukk, det blir litt å ta igjen om en stund...

serendipity
Skrevet

Nå er jeg jente da men.... Tror ikke han hadde hatt noe imot å gjøre det. Selv la jeg bare foten oppå motsatt lår, da fikk jeg klippet, filt, lakket, samt filt bort hud under føttene.

Skrevet

Nå er jeg jente da men.... Tror ikke han hadde hatt noe imot å gjøre det. Selv la jeg bare foten oppå motsatt lår, da fikk jeg klippet, filt, lakket, samt filt bort hud under føttene.

Bekkenløsning, skjønner du...og det du sier går bare ikke...Desverre...

Gjest Pricilla
Skrevet

Nei....sukk, det blir litt å ta igjen om en stund...

Sprø en venninne da! ; ) jeg hadde klippet neglene til venninna mi hvis hun trengte hjelp..bare ha føttene i vannbad med såpe i først, så lukter til og med tærne dine godt! Er han helt pingle eller? Mannfolk....

*klipp klipp*

serendipity
Skrevet

Bekkenløsning, skjønner du...og det du sier går bare ikke...Desverre...

Nei det skjønner jeg da. Men Conan hadde jo et godt forslag.

Eller du får be en venninne. negler er jo ikke ekkelt (med mindre man tenker på at det er avfallstoffer kroppen kvitter seg med da :-)

Eller du får tvinge han, hehe.

Skrevet

Sprø en venninne da! ; ) jeg hadde klippet neglene til venninna mi hvis hun trengte hjelp..bare ha føttene i vannbad med såpe i først, så lukter til og med tærne dine godt! Er han helt pingle eller? Mannfolk....

*klipp klipp*

Litt pingle er han nok ja,....fødselen skal han være med på, men neglene mine klipper han ikke...tja, ja...han omdet...

Gjest ikke underskrevet igjen
Skrevet

Mannen min barberte til og med leggene mine da jeg var gravid og hadde bekkenløsning, han :o)

Skrevet

Litt pingle er han nok ja,....fødselen skal han være med på, men neglene mine klipper han ikke...tja, ja...han omdet...

Hvis han ikke orker å klippe neglene dine, så synes jeg synd på ham når han skal være med på fødselen :-/

".................."

Skrevet

Du får komme til meg!

Jeg eeelsker slike oppgaver.

*sikle*

Pleier å file ned hælene til min mor og klippe negler. Etter filingen sitter hun med føttene i grønnsåpevann og så blir det peeling og innsmøring med en god krem.

Farger gjerne hår, napper øyenbryn og legger makeup også! :-)

Hvis din mann ikke vil så syns jeg det var gode forslag å få en venninne til å gjøre det, eventuelt at du går til fotpleier.

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg har klippet tånegler, barbert legger, vokset bikinilinje, nappet øyenbryn, massert mage og pupper under svangerskap for å unngå strekkmerker, Satt stikkpiller og faktisk en gang før en operasjon satte jeg klyster.

Dermed kan jeg konkludere med at det ikke er noe jeg ikke hjelper konemor med om nøden er stor.

Skrevet

Jeg har klippet tånegler, barbert legger, vokset bikinilinje, nappet øyenbryn, massert mage og pupper under svangerskap for å unngå strekkmerker, Satt stikkpiller og faktisk en gang før en operasjon satte jeg klyster.

Dermed kan jeg konkludere med at det ikke er noe jeg ikke hjelper konemor med om nøden er stor.

DU er snill du, vet ikke om jeg ville hatt hjelp til stikkpillene da...men...du fortjener honnør og roser for din innsats...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...