Gjest Fattiglusa. Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg jobber som vikar på deltid, gjennom et vikarbyrå. Kontrakten min er fra 8.00 - 16.00 annenhver dag. Jeg skriver timeliste. Problemet mitt er at fra 15. mai begynner de med sommertid her. Stenger da 15.00. Dette fikk ikke jeg beskjed om da jeg begynte. Jeg har fått beskjed fra mine kolleger at de fikk betalt bare til 15.00 da de var vikarer. Men dette synes jeg ikke jeg kan godta.Jeg betaler for dagmamma, og jeg mister såpass mye i lønn at det nesten ikke er lønnsomt for meg å jobbe lenger. Kan man bare bryte det som står i kontrakten? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 kan du ikke søke om å få jobbe til kl. 16 da? Så lenge du har noe å gjøre så burde det være greit.. Vi har sommertid vi og, og det er deilig.... : ) Håper det ordner seg for deg! 0 Siter
Gjest Fattiglusa Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 kan du ikke søke om å få jobbe til kl. 16 da? Så lenge du har noe å gjøre så burde det være greit.. Vi har sommertid vi og, og det er deilig.... : ) Håper det ordner seg for deg! Er ikke så mye å gjøre på et sentralbord når resten av huset er stengt. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Er ikke så mye å gjøre på et sentralbord når resten av huset er stengt. Nei det er jo sant.. da er det verre! Arbeidstid står jo i arbeidsavtalen da.. Sommertid skal også stå. Da har arbeidsgivern din gjort en feil hvis ikke det står... 0 Siter
Vincent Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg vil tippe at om du krangler med byrået om dette, er dette oppdraget det siste du har for dette byrået. Vikarbyråer er noen svin - og behandler sine vikarer som dritt. 0 Siter