Gå til innhold

55% av de spurte syns FrP burde sitte i regjering !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Grip

4

• favn

4

• conan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hvem er de spurte? Fy for f... jeg emigrerer hvis tullingene kommer i regjeringsposisjon.

Schjervengen og Wara var tross alt rimelig intelligente folk selv om deres politiske bekjennelser var helt på trynet.

Skjervengen og Waras politiske bekjennelser var IKKE på trynet. Norge hadde sårt trengt noen idealistiske liberalister.

Uten Carl er FRP ingenting...bare en spissmus fra Os, som ikke er troverdig eller særlig tillitvekkende...men de har ho der Siv da,...

Men det er ikke rart at så mange mener de bør sitte i regjering, nå oppslutningen om Frp er så stor som den er...

Venstre sitter i regjering med kun 4 % oppslutning (knapt)...så logikken i norsk politikk er ikke helt til stede..

Selv ønsker jeg Frp en lang og smertefull død...

Gjest ChiengMai

Nå er ikke jeg noen tilhenger hverken av Carl I. Hagen eller partiet hans, men så lenge regjeringen er avhengig av FrPs støtte for å få gjennomslag burde de tatt dem med i regjering. Jeg tror det ville være et gode for landet at vi fikk se i praksis FrPs politikk, i alle fall nå som de er såpass store. Tror de fort ville krympet om de fikk prøvd seg litt.

Gjest ChiengMai

Uten Carl er FRP ingenting...bare en spissmus fra Os, som ikke er troverdig eller særlig tillitvekkende...men de har ho der Siv da,...

Men det er ikke rart at så mange mener de bør sitte i regjering, nå oppslutningen om Frp er så stor som den er...

Venstre sitter i regjering med kun 4 % oppslutning (knapt)...så logikken i norsk politikk er ikke helt til stede..

Selv ønsker jeg Frp en lang og smertefull død...

Du glemte hakeløs, en _hakeløs_ spissmus fra Os.

Ulv I Faarikaal

Hvem er de spurte? Fy for f... jeg emigrerer hvis tullingene kommer i regjeringsposisjon.

Schjervengen og Wara var tross alt rimelig intelligente folk selv om deres politiske bekjennelser var helt på trynet.

Halve stortingsbygningen fylles snart opp av bygdetullinger !

Sjukepleiere, bønder og LOpamper, ut på gata med dem.

Nå får landet svi for at våre politikere har surra og rota uten å ense folket, sløst og herja. De tror de vet best, men nå får vi se hvem som ler sist. Halve Norge skjønner ikke hva politikerne driver med, er lei av arogansen til AP, nestekjærligheten til KrF, skattepolitikken til SV osv. Totalt sett barnepiker alle sammen. De klarer ikke skjerpe seg heller, men når FrP vinner fram roter de enda mer og gjør ting enda mer uforståelig, skjeller ut hverandre og FrP.

Sympati er en underlig sak, og klar tale er noe folk skjønner, derfor får FrP sympati når Hagen sier det halve Norge tenker og skjelles ut av presse og politikere. Motstanderne lager ris til egen bak ved å stå steile og ignorere mannen i gata.

Annonse

Skjervengen og Waras politiske bekjennelser var IKKE på trynet. Norge hadde sårt trengt noen idealistiske liberalister.

Jeg er selvsagt sosial-liberalist, men _ikke_ økonomi-liberalist.

Er du sikker på at nevnte herrer er / var spesielt idealistiske, forresten?

Ulv I Faarikaal

Du glemte hakeløs, en _hakeløs_ spissmus fra Os.

Den hakeløse pedoen har utført mirakler for økonomien i Os, de snakker om trollmannen fra OS. Men Høyre er like mye mester for det.

53 personer mindre i kommuneforvaltningen, med suksess. Litt gråt og tenners gnissel i fagforeninger, LO og AP. Men de venner seg vel.

Ulv I Faarikaal

Det viser også at 55% synes at sprit og bensinprisene er de viktigste politiske sakene for tiden. Jeg mener nå at alle som bor nord for Trondheim og stemmer Frp burde få undersøkt hodet sitt. I alle fall om de har tenkt å bli boende...

Eller at de syns mafiaen tjener for mye på den ulovlige spriten eller at de må brenne selv og kjøpe smuglersprit for å ha råd til å drekke ? Og at bil ikke er luksus i dag slik AP mente i 70-åra ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...