pirko Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Han slutter nok ikke. Han har vel snakket om å slutte nå i flere år, og han gjør det nok ikke nå heller. Han forstår at han er FRP, så det nytter ikke å gi seg da. At 1 av 2 nordmenn er idioter tror jeg ikke stemmer 0 Siter
Gjest bare så det er sagt altså! Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Den hakeløse pedoen har utført mirakler for økonomien i Os, de snakker om trollmannen fra OS. Men Høyre er like mye mester for det. 53 personer mindre i kommuneforvaltningen, med suksess. Litt gråt og tenners gnissel i fagforeninger, LO og AP. Men de venner seg vel. Phø, Os og Søvik_nesen_ har vært under overformynderi eller hva pokker det heter fordi det gikk på rævva med økonomien deres. De fikk hjelp. Er det da rart at ting blir bra? 0 Siter
Reg@l Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg tror ikke nødvendigvis at de vil ha FRP i regjering, det er nok mange som tyr til dem i protest mot at regjering etter regjering sitter på ræva og lover men ingenting skjer. Jeg har også fabulert om å stemme FRP i protest, men kommet til at man gjør klokest i å la det være ;-) 0 Siter
Gjest bare så det er sagt altså! Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Phø, Os og Søvik_nesen_ har vært under overformynderi eller hva pokker det heter fordi det gikk på rævva med økonomien deres. De fikk hjelp. Er det da rart at ting blir bra? administrasjon var det jeg mente, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.