Gå til innhold

55% av de spurte syns FrP burde sitte i regjering !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Grip

4

• favn

4

• conan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest bare så det er sagt altså!

Den hakeløse pedoen har utført mirakler for økonomien i Os, de snakker om trollmannen fra OS. Men Høyre er like mye mester for det.

53 personer mindre i kommuneforvaltningen, med suksess. Litt gråt og tenners gnissel i fagforeninger, LO og AP. Men de venner seg vel.

Phø, Os og Søvik_nesen_ har vært under overformynderi eller hva pokker det heter fordi det gikk på rævva med økonomien deres. De fikk hjelp. Er det da rart at ting blir bra?

Jeg tror ikke nødvendigvis at de vil ha FRP i regjering, det er nok mange som tyr til dem i protest mot at regjering etter regjering sitter på ræva og lover men ingenting skjer.

Jeg har også fabulert om å stemme FRP i protest, men kommet til at man gjør klokest i å la det være ;-)

Gjest bare så det er sagt altså!

Phø, Os og Søvik_nesen_ har vært under overformynderi eller hva pokker det heter fordi det gikk på rævva med økonomien deres. De fikk hjelp. Er det da rart at ting blir bra?

administrasjon var det jeg mente, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...