Gå til innhold

Her er hun!!

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Hvis du tar vekk iallefall ja :o)

JA!! Det går litt fort her, nå jeg skal skrive OG jobbe samtidig. Må gå utover noe det, denne gang var det ikke jobben :-)

Gjest ikke signatur
Skrevet

JA!! Det går litt fort her, nå jeg skal skrive OG jobbe samtidig. Må gå utover noe det, denne gang var det ikke jobben :-)

Så tilbake til jobb!!! Snart helg..

Kizza1365380506
Skrevet

Det går ikke alltid så lett. Godt at vi andre er så intelligente at vi skjønner hva du gjør feil, når du gjør feil, hvis du gjør feil eller var det...

serendipity
Skrevet

Det går ikke alltid så lett. Godt at vi andre er så intelligente at vi skjønner hva du gjør feil, når du gjør feil, hvis du gjør feil eller var det...

Jeg gjør aldri feil, kan til nød misfoprstå! <:->

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg gjør aldri feil, kan til nød misfoprstå! <:->

Var det ikke det jeg tenkte dama er beskjeden :)

serendipity
Skrevet

Var det ikke det jeg tenkte dama er beskjeden :)

Ja, hun kan være litt tilbakeholden i enkelte situasjoner :-)

Gjest annette
Skrevet

Blir helt babysyk når jeg ser bildene...herregud å lyst jeg får på en baby.Hun var alldeles nydelig :)

Skrevet

Kjipt bilde.

Når man ser det bildet der så er det vel bare å glemme å ha sex på en stund. 90 % av den kvinnelige befolkningen flyr vel tross alt rundt med babyfeber.

Det er faen ikke lett å værra mann!

Gjest blaumin
Skrevet

Kjempesøt baby da, tenk at Mr.Behn kunne få til noe sånt ; )

Skrevet

Det er en ekkel tanke.

Ugh.

Skrevet

Kjipt bilde.

Når man ser det bildet der så er det vel bare å glemme å ha sex på en stund. 90 % av den kvinnelige befolkningen flyr vel tross alt rundt med babyfeber.

Det er faen ikke lett å værra mann!

Stikk og kjøp deg noen kondomer du, og ikke tro på en eneste jente som sier hun går på pilla!

Gjest Mr Bean
Skrevet

Hun ligna Mr. Bean syns jeg. Og det sier jeg ikke engang for å være ekkel!

Men ingen babyer er vel egentlig fine da, etter min mening..

laguna1365380434
Skrevet

Det var da en usedvanlig uskjønn unge..

Men nå er ikke jeg blant dem som synes alle unger er nydelige heller...

Skrevet

Stikk og kjøp deg noen kondomer du, og ikke tro på en eneste jente som sier hun går på pilla!

Jeg tror jeg har noen som jeg kjøpte før en dansketur i 98. De er kanskje for gamle?

Skrevet

Det var da en usedvanlig uskjønn unge..

Men nå er ikke jeg blant dem som synes alle unger er nydelige heller...

Enig med deg. Hun har potetnese. Har hun ikke?

Hvem har hun arvet den av?

Jeg aner ugler i mosen!

Gjest hmmoghmm
Skrevet

Er det noen her som tror at folk her inne ikke er istand til og sjekke opp nyheter selv?

Jeg tror de fleste sjekker en nettavis når de logger på nett,det er vaffal det første jeg gjør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...