Åsemor Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Er det noen her som tror at folk her inne ikke er istand til og sjekke opp nyheter selv? Jeg tror de fleste sjekker en nettavis når de logger på nett,det er vaffal det første jeg gjør! Jeg har siste timen snakket med 4 stk på irc som ikke visste at det lå bilder ute av Magica. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har siste timen snakket med 4 stk på irc som ikke visste at det lå bilder ute av Magica. Unnskyld, Maud Angelica var det.... 0 Siter
carma Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Unnskyld, Maud Angelica var det.... Hehehe... Magica.. den var bra *ler* 0 Siter
Gjest Spørnick Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har siste timen snakket med 4 stk på irc som ikke visste at det lå bilder ute av Magica. Jasså?det var rart!Det første de fleste sjekker er jo nyhetene, hvilke alienser er det du har kontakt med da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jasså?det var rart!Det første de fleste sjekker er jo nyhetene, hvilke alienser er det du har kontakt med da? Rart? Det er klart at ikke alle sjekker nyhetene! Og hvis du skal begynne å klage hver gang folk drar inn en link fra avis her, så har du en jobb foran deg. Det er ikke alle som er interessert i nyheter hele tida, selv om både du og jeg sjekker vg og dagbladet 20 ganger om dagen. Det er ikke så veldig mange år siden jeg aldri leste en avis eller så en nyhetssending mer enn toppen 1 gang i uka, og det var kun fordi jeg satt i samme rom som mutter. 0 Siter
Anki Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hehehe... Magica.. den var bra *ler* Sånn blir det når Ari har vært ute med tryllestaven sin vet du 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Rart? Det er klart at ikke alle sjekker nyhetene! Og hvis du skal begynne å klage hver gang folk drar inn en link fra avis her, så har du en jobb foran deg. Det er ikke alle som er interessert i nyheter hele tida, selv om både du og jeg sjekker vg og dagbladet 20 ganger om dagen. Det er ikke så veldig mange år siden jeg aldri leste en avis eller så en nyhetssending mer enn toppen 1 gang i uka, og det var kun fordi jeg satt i samme rom som mutter. Min teori er at de som ikke sjekker ut nyhetene driter i nyhetene. De som ville ha interesse av et innlegg med en URL til en VG eller Dabblaside har lest det som henvises til allerede. Eller ville gjort det snart uansett. 0 Siter
Gjest Få fri Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Rart? Det er klart at ikke alle sjekker nyhetene! Og hvis du skal begynne å klage hver gang folk drar inn en link fra avis her, så har du en jobb foran deg. Det er ikke alle som er interessert i nyheter hele tida, selv om både du og jeg sjekker vg og dagbladet 20 ganger om dagen. Det er ikke så veldig mange år siden jeg aldri leste en avis eller så en nyhetssending mer enn toppen 1 gang i uka, og det var kun fordi jeg satt i samme rom som mutter. Ok, da foreslår jeg at alle hovednyheter blir oppdatert på dol hver dag, forde alle ikke leser avisene.Hva meg eget nyhetsforum på dol? Yupp,det hadde tatt seg ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.