Gå til innhold

Er det rettferdig at Kurt vinner idol?

Anbefalte innlegg

Gjest Han selger allerede plater!

Spinner videre på idoltråden lengre ned!Synes dere det er rettferdig at den veletablerte artisten Kurt vinner idol?Han selger jo allerede masse plater, og premien i idol er en platekontrakt,det blir litt for teit.

Itillegg er han en veletablert familiefar, og mere en bluesartist, begge er to ting jeg ikke forbinder med et tenåringsidol,menmen.

Det viktigste er selvfølgelig at den beste vinner, og jeg mener Gaute er best.I tillegg har han alderen og karismaen på sin side, tja han har alt som et typisk idol skal ha.Jeg synes han er den soleklare vinner.Åsså er han Hedmarking da ;-)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103240-er-det-rettferdig-at-kurt-vinner-idol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han trenger ikke Idol lenger for å komme seg videre, noe de andre kanskje gjør, så jeg er enig med deg så langt. Men det er vel egentlig sånn at den beste bør vinne, og han er vel i bunn og grunn best?

Jeg håper at Tone Anette skal komme inn igjen jeg da, men det er vel å tro på julenissen...

Egentlig tror jeg at de fem siste har mulighet for å få platekontrakt om de jobber _litt_ til for det, selv om de går ut i dag eller neste fredag.

Gjest flusse

Han trenger ikke Idol lenger for å komme seg videre, noe de andre kanskje gjør, så jeg er enig med deg så langt. Men det er vel egentlig sånn at den beste bør vinne, og han er vel i bunn og grunn best?

Jeg håper at Tone Anette skal komme inn igjen jeg da, men det er vel å tro på julenissen...

Egentlig tror jeg at de fem siste har mulighet for å få platekontrakt om de jobber _litt_ til for det, selv om de går ut i dag eller neste fredag.

Nei jeg synes ikke Kurt er best, Gaute har mye flottere og sunnere stemme,klokkeklar og allsidig.

Kurts stemme hører mere heime i en røykfylt blueskjeller,med middelaldrende øldrikkende menn,mens Gaute f.eks.glir rett inn i en Westlifevideo!

Plata til Fenrik Lane (Kurts band) er en EP med 7 spor, gitt ut på eget selskap, de har med andre ord ikke noe proft plateselskap i ryggen. De er dermed ikke SÅ proffe at det gjør noe... Men selvsagt har jo Fenrik Lane-plata solgt i kjølvannet av Kurts popularitet i Idol.

Synes Kurt burde vinne jeg, så lenge han fortsetter å være best i de aller fleste rundene!

Nei jeg synes ikke Kurt er best, Gaute har mye flottere og sunnere stemme,klokkeklar og allsidig.

Kurts stemme hører mere heime i en røykfylt blueskjeller,med middelaldrende øldrikkende menn,mens Gaute f.eks.glir rett inn i en Westlifevideo!

Da er det jo bare å stemme da :)

En annen ting... Jeg syns faktisk at en "popstjerne" bør ha litt utseende. Men jeg er selvfølgelig et helt forferdelig jævlig menneske når jeg sier det.

Jeg lar telefonen ligge, synes alle som er igjen er verdige vinnere.

Annonse

Gjest flusse

Plata til Fenrik Lane (Kurts band) er en EP med 7 spor, gitt ut på eget selskap, de har med andre ord ikke noe proft plateselskap i ryggen. De er dermed ikke SÅ proffe at det gjør noe... Men selvsagt har jo Fenrik Lane-plata solgt i kjølvannet av Kurts popularitet i Idol.

Synes Kurt burde vinne jeg, så lenge han fortsetter å være best i de aller fleste rundene!

Men saken er at han er ikke best,det er det Gaute som er :P

Karrieren til Kurt har skutt fart selv om han ikke vinner,kansje de andres også?

Men stemme, det gjør jeg ikke, stemminga får fjortisene stå for.Jeg har andre ting og bruke pengene på!

Er tildels samd med deg. For Kurt og Fenrik Lane har Idol-effekten gjeve maks utslag allereie. Kurt er forøvrig langt frå nokon blues-artist. Han driv med pop og rock i god Bergenstradisjon. Kjenner eg Kurt rett, så håpar han kanskje på ein måte å tape konkurransen, i og med at det vil stille han friare i høve til det han har bygd opp saman med Fenrik Lane. Å vinna Idol vil truleg "tvinge" han til å spela inn ei soloskive.

Dersom ein skal hakke på at han allereie har suksess, så er Espen også utelukka, i og med at han har vore profesjonell artist lenge, og hadde platekontrakt med Virgin med bandet Stray for eit par år sidan. Espen er uansett for glætt etter min smak.

Gaute er kanskje den som ville fått mest ut av å vinna Idol. Han treng hjelp til låtar etc. Talentet og stemmen er det ingenting å seia på.

David og Rebecca har også talent og stemme så det held, men dei er litt for unge. Dei treng eit par års modning for å vera klar for rotteracet popindustrien er. Dei treng ikkje minst å bli ferdig med vidaregåande skule først.

Urettferdig er det nok ikke. Selv om han ble far da han var 18 år(?)- og har allerede eget band (?) så diskvalifiserer det ikke han fra å bli et popidol?

Han synger som en gud - og har en viss sjarm, men jeg liker også best Gaute. Han har vært min favoritt hele tiden.

Annonse

Jeg synes IKKE Kurt er best i de aller fleste rundene. Det synes jeg Gaute har vært. Og var ikveld også!!

-Riksklysa

"Gaute håper jeg ryker I KVELD..."

Vil du ha juling?

come on baby, give me some suggar...

når det er sagt, han imponerte litt i kveld, men jeg synes ikke han er en verdig vinner...og den mannen blir man vel nødt til å høre mer til være seg man vil eller ei :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...