Gjest SignaturNei Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Og ikke kom med H&M,for der er de utsolgt nemlig! Jeg skulle helst ha bestilt hvit eller rød nettingtrøye(eller en annen fin farge), slik trøye ungdom pleier og ha utenpå t-skjorter. Har dere noen nettadr.som har slike? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hva slags ungdom pleier å ha sånne utenpå t-shorter? Har jeg aldri sett... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Farsan min gikk med helsetrøye - er det _det_ som er kommet på moten igjen? Er brylkremen på tur inn igjen også? 0 Siter
Gjest AnyMouse Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg så de hadde på Vero Moda i stad. Men vet ikke om de er på nett. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hva slags ungdom pleier å ha sånne utenpå t-shorter? Har jeg aldri sett... Det er _helt_ "in", må vite! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.