Gjest Daraan Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Var russ for ikke altfor lenge siden jeg da,så husker en god del ennå. Men det jeg husker best er vel kanskje jeg som overraska de -aller- fleste ved å gå fra å vanligvis være en av de stilleste i klassen å mest tilbaketrukket, til å bli den som omtrent bråka mest i dørene,gjorde de tåpeligste tinga,og slo meg mest løs med fest og andre morsomme ting....! Gøy å sjokkere..! 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 På kidnappingsdagen ble jeg kidnappet av rødrusser og teipet fast til et gjerde på et litt øde sted... De kom ikke og hentet meg med det første, nei.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg husker vi satt i engelsktimen litt sent en dag, hvor min gamle engelsklærer ba meg ta av meg solbrillene da man ikke kunne sitte sånn inne. Jeg tok dem selvsagt av, hvorpå hun ristet på hodet og ba meg ta dem på igjen. Resten av russetiden var preget av drekking, puling, spying og slåssing. For øvrig mest drekking og slossing. Det var en fin tid som jeg husker tilbake på med glede, selv om vi rotet oss bort i mer faenskap på en mnd enn hva de fleste andre gjør på et helt liv. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet nå Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 At jeg dro ned buksa og tissa på trappen til inngangen på Møllergata 19. 0 Siter
fresja Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg sang duett med russepresidenten framfor en mikrofon, og ingen av oss kan synge..... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Da jeg og tre venninner kom oss ubermerket inn i huset til en av lærerne (ved hjelp av sønnen hans på 17 år) - og overnattet der, og overrasket læreren og kona da de spiste frokost! For det fikk vi en plast-gaffel i lua.... Ellers var det en deilig forelskelse som endte med kjærlighetssorg....våkenetter, festing (uten fyll faktisk!), turer og litt skole innimellom. En knallgøy tid! 0 Siter
carma Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg trodde jeg husket alt fra min russetid, jeg, men da vi hadde reunion med klassen fra gymnaset sist sommer fant jeg ut at det ikke stemte... Var sikker på at jeg hang sammen med den faste gjengen stort sett hele tiden, men de kan ikke huske de tingene jeg husker best... Så gud vet hvem jeg var sammen med da... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.