Gå til innhold

FU: Hva husker du best fra -din- russetid?

Anbefalte innlegg

Gjest Daraan

Var russ for ikke altfor lenge siden jeg da,så husker en god del ennå.

Men det jeg husker best er vel kanskje jeg som overraska de -aller- fleste ved å gå fra å vanligvis være en av de stilleste i klassen å mest tilbaketrukket, til å bli den som omtrent bråka mest i dørene,gjorde de tåpeligste tinga,og slo meg mest løs med fest og andre morsomme ting....!

Gøy å sjokkere..!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103255-fu-hva-husker-du-best-fra-din-russetid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker vi satt i engelsktimen litt sent en dag, hvor min gamle engelsklærer ba meg ta av meg solbrillene da man ikke kunne sitte sånn inne.

Jeg tok dem selvsagt av, hvorpå hun ristet på hodet og ba meg ta dem på igjen.

Resten av russetiden var preget av drekking, puling, spying og slåssing. For øvrig mest drekking og slossing.

Det var en fin tid som jeg husker tilbake på med glede, selv om vi rotet oss bort i mer faenskap på en mnd enn hva de fleste andre gjør på et helt liv.

Gjest prust

Da jeg og tre venninner kom oss ubermerket inn i huset til en av lærerne (ved hjelp av sønnen hans på 17 år) - og overnattet der, og overrasket læreren og kona da de spiste frokost! For det fikk vi en plast-gaffel i lua....

Ellers var det en deilig forelskelse som endte med kjærlighetssorg....våkenetter, festing (uten fyll faktisk!), turer og litt skole innimellom. En knallgøy tid!

Annonse

Jeg trodde jeg husket alt fra min russetid, jeg, men da vi hadde reunion med klassen fra gymnaset sist sommer fant jeg ut at det ikke stemte...

Var sikker på at jeg hang sammen med den faste gjengen stort sett hele tiden, men de kan ikke huske de tingene jeg husker best... Så gud vet hvem jeg var sammen med da... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...