Lillemus Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 *Stønn* Jeg har aldri sett Vennekamp eller hva det nå heter på NRK1, men i kveld ble jeg sittende gitt - Erik Thorstvedt var jo med... *Sukker henført* 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Kjekk på bilde - trasig dialekt.. Tagbar type, som vi sa... i ungdomstida, he, he! 0 Siter
Gjest tiltalerikke Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Kjekk på bilde - trasig dialekt.. Tagbar type, som vi sa... i ungdomstida, he, he! Men er ikke fyren snauskalla da? 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Men er ikke fyren snauskalla da? So what? Meget kortklipt? 0 Siter
Gjest heeey Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 So what? Meget kortklipt? Han driver og mister hårmanken ja,og det er det minst sjarmerende som kan skje en mann spør du meg.Men smaken er som baken. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Så han i RL på Byporten i dag, jeg. *sikle* 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Men er ikke fyren snauskalla da? Erik Thorstevdt er av den typen mann som er knallsexy selv om han er bortimot skalla! *Sikler og er mo i knærne* 0 Siter
soleil Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Han driver og mister hårmanken ja,og det er det minst sjarmerende som kan skje en mann spør du meg.Men smaken er som baken. Lite hår på huet betyr desto mer testosteron. Heller en med bra potens og lite hår på hodet, enn en langhåra bakgårdsramp med en slakk gummislange mellom beina. 0 Siter
Gjest begge deler! Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Erik Thorstevdt er av den typen mann som er knallsexy selv om han er bortimot skalla! *Sikler og er mo i knærne* Ingen mann er knallsexy uten hodehår!Det er vel ikke enten eller, dem kan ha både hårmanke og..., tror du ikke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Ingen mann er knallsexy uten hodehår!Det er vel ikke enten eller, dem kan ha både hårmanke og..., tror du ikke? Joh! Det finnes mange menn som er knallsexy selv om de har veldig lite hår på hodet. Erik Thorstvedt f.eks! Jeg synes det er mye stiligere med temmelig kortklipt hår enn sånn vanlig halvkort jeg da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.