Gå til innhold

Hva synes dere om kveldens Idol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest IDOL fan

Ikveld så blir det nok Rebecca sin tur i stolen.. Hun får selskap av Espen, og skal det en til å stolens å tror jeg det blir David.. David har faktisk ikveld gjort sin beste opptreden så han fortjener ikke turen ut idag.. Det blir nok Rebecca.

Best i dag - Gaute/Kurt. Disse to er vidt forskjellige.. Gaute synger fantastisk, og det gjør Kurt også - men på to forskjellige måter.. Men må si at det svingte mer av Kurt..

Den som står igjen til slutt er veldig åpent mellom Kurt og Gaute.. Spennende blir det ihvertfall

Jeg ble veldig imponert over Gaute i dag. Han sang en sang jeg i utgangspunktet ikke liker, og det låt fantastisk!

Gaute er mye mye bedre enn Frank Sinatra!

Jeg synes alle er flinke og det er synd at noen må ryke ut. Hvem som ryker i dag er jeg ikke sikker på, men tror det blir Rebekka eller Espen.

Annonse

Før hadde jeg Kurt som favoritt, men nå er det Gaute. Synes ikke Kurt gjorde det så bra i kveld, ikke forrige gang heller. Jeg begynner dessuten å bli lei av stemmen hans.

Nå er det Gaute som er konge!

Jeg tror kanskje Espen ryker ut i kveld.

jeg synes alle var kjempebra!

Tror likevel at det er espen eller rebecca som ryker ut. Gaute var knall bra og Kurt var også bra som vanlig,men ikke det beste.

Jeg ble veldig imponert over Gaute i dag. Han sang en sang jeg i utgangspunktet ikke liker, og det låt fantastisk!

Gaute er mye mye bedre enn Frank Sinatra!

Jeg synes alle er flinke og det er synd at noen må ryke ut. Hvem som ryker i dag er jeg ikke sikker på, men tror det blir Rebekka eller Espen.

Gaute?..dere kødder nå?..han eier jo ikke stemme..svak semifemi pratestemme...burde røket ut for lengst

Kurt er best og han Espen har for femi stemme

Gjest Selv sanger, kjent sådan.

Gaute?..dere kødder nå?..han eier jo ikke stemme..svak semifemi pratestemme...burde røket ut for lengst

Kurt er best og han Espen har for femi stemme

"Han eier jo ikke stemme...."

Jeg spør ikke, er ikke frekk, bare konstanterer at du er umusikalsk.

Punktum.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...