Gå til innhold

Hva synes dere om kveldens Idol?

Anbefalte innlegg

Gaute har dessuten boyband-voice på stemmen, og den er uten særegenhet

Veldig enig.

Selv om Gaute er sjarmerende, har han ikke det universielle over seg som David har. For mye boyband-stemme, og det når bare ut til en begrenset hærskare med småpiker. David derimot kan bli virkelig stor, og har allerede utviklet seg voldsomt.

Fortsetter under...

Veldig enig.

Selv om Gaute er sjarmerende, har han ikke det universielle over seg som David har. For mye boyband-stemme, og det når bare ut til en begrenset hærskare med småpiker. David derimot kan bli virkelig stor, og har allerede utviklet seg voldsomt.

David syng diverre litt surt i nesten alle låtane han har sunge. Han har ein flott stemme og han har utvikla seg enormt, men han treng eit par år til på baken før han kan briljere. Han var best med Play That Funky Music i disco-omgangen. Då stemte eg også på han.

Det er forresten litt morosamt at dei 4 som er igjen er frå nordnoreg, vestlandet, trøndelag og austlandet. Bra spreiing!

missmagpie

Jeg mener at Rebecca var den som burde ha røket ut i går. Hun sang skikkelig surt jo!

Hun fikk sikkert mange sympatistemmer fordi hun er den eneste jenta som er igjen og fordi hun hadde fin kjole.

Jeg trodde at Espen skulle ryke ut neste uke. Han høres ut som en parodi på alle boyband som har eksistert...

David har danket ut Kurt og Gaute på topplista mi. Det har vært en fornøyelse å se utviklinga hans! Han har potensiale til å bli noe stort. Jeg skjønner godt at ungjentene smelter:)

Gjest b b b b r a a a a

Gaute er den eneste av gutta som ser ut som et mannfolk.

ENIG! Kurt minner meg om Karlson på taket. Espen gav meg homsetanker (VET han ikke er det). David er akkurat LITT for pen til å være mandig.

Men Gaute derimot! Kjekk, men ikke på en ekkelselvsikker måte. Og bra personlighet.

Annonse

Gjest Undertegnet

Espen røk ut, og det var greit nok, sys jeg. Han er en dyktig sanger, har de rette "movve", men er for glatt og litt "kjedelig" i stemmen. Han gjør seg forøvrig fantastisk bra i musical-oppsett.

Neste gang håper jeg Rebecca går ut.

David er definitivt den som har gjort mest fremgang, og han kommer seg. Kanskje er han litt ung ennå, men har har det som trengs. Stemmen må han derimot jobbe med. Litt surt enda, men han kommer, ingen tvil.

Kurt har hele tiden vært min favoritt. Nå begynner Gaute å overta. Han har sjarm, og en kanonstemme. Makan til suoer.gutt til å være 20 år!! :-)

Vi får se, jeg venter i spenning - og håper: Kurt eller Gaute.

Forøvrig er ikke Espen homse, men det vet jo alle nå. At han opptrer som en kan jeg være enig i, men han kysser bra ;-) Var sammen med gutten for noen år siden. Hehe...

Gjest Greven

Jeg tror Gaute vinner, flott gutt,stemme og personlighet.

Jeg er lei av den grove rølpestemmen til Kurt,synes han har vært dårlig de to siste gangene.Ser noen nedover her sammenligner fyren(Kurt) med Karlson på taket, og det stemmer faktisk,han ser ut som en tegneseriefigur :-) (uten at det er ment negativt,bare søtt og sjarmerende).Men stemmen hans holder ikke mål lengre,desverre.Så det blir nok helt sikkert Gaute som seirer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...