pirko Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Står det i Dagbladet..vil vi nå se flere menn som aldri ha danset før på gulvet? (dette kan bli morsomt) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Dette stemmer dårlig. Jeg er tross alt elendig til å danse. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Dette stemmer dårlig. Jeg er tross alt elendig til å danse. Jeg er god til å danse - hva blir konklusjonen da? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Jeg er god til å danse - hva blir konklusjonen da? Sannsynligvis at du er elendig i senga. 0 Siter
mysteria Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Kan nok stå det i Dagbladet, men stemmer ikke.. ))))) 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Kan nok stå det i Dagbladet, men stemmer ikke.. ))))) Hmmm... du har altså pult gode dansarar som har vore dårlege i senga? Det står jo ikkje at folk som _ikkje_ er gode dansarar er dårlege i senga... 0 Siter
mysteria Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hmmm... du har altså pult gode dansarar som har vore dårlege i senga? Det står jo ikkje at folk som _ikkje_ er gode dansarar er dårlege i senga... He he.. Tar ikke alle under en kam da..... Mente vel mest det at også de som ikke kan å danse kan være gode i senga.. ) 0 Siter
Jane Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Gjelder det oss kjerringer også? Jeg tror nok at det ikke gjør det. For jeg er i hvert fall elendig til å danse, men jeg er proff i senga. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Sannsynligvis at du er elendig i senga. He-he, teller fartstid? Ikke si noe hjemme da;-) 0 Siter
Gjest Uvitende Fe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Om menn ikke kan danse,da mangler de selvsikkerhet,og da sier resten seg sannsynligvis selv?.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.