mysteria Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Fornøyd med den ja.. Synes Gaute va toppers i dag.. ) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Helt enig!! Og Gaute var knallbra. Og han er dessuten helt skjønn!!! Nå er det spennende!! 0 Siter
Gjest Ingalillen Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hvem måtte sitte i stolen denne gangen...? 0 Siter
Gjest Liker Gaute. Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hvem måtte sitte i stolen denne gangen...? Ingen. Sofaen var fjernet. De er jo så få igjen. Men det var Espen & David de holdt på pinebenken ikveld. Tydelig at også David hadde fått få (?) stemmer. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Sier jeg og. Men dere, synes dere han minner om Ari Behn eller er jeg helt på jorde? 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Sier jeg og. Men dere, synes dere han minner om Ari Behn eller er jeg helt på jorde? Det er noe Ari Behn'sk over Espen ja... Kunstnerisk på en feminin måte, men allikevel hetro... :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Det er noe Ari Behn'sk over Espen ja... Kunstnerisk på en feminin måte, men allikevel hetro... :-) Du sa det! :-) Espen er heldigvis relativt fri for svulstige floskler då... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Ahhhh, ja DEILIG å få han ut!!! Heia David!! Han har virkelig star-potensiale! Og vår alles gode Kurt kommer til å tjene spenn på musikk uansett! 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Du sa det! :-) Espen er heldigvis relativt fri for svulstige floskler då... Joda, han er noe bedre enn Ari på det området. Men til å være så "kjekk" er han utrolig lite tiltrekkende, er noe med det smilet hans (les: grimasen) som jeg bare ikke fixer. Rart å si at akkurat han har radio-ansikt, men det har han. For han synger jo egentlig bra, på en del materiale... 0 Siter
Gjest Eglikeikje Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Enig - var det jeg håpa på idag! :-) Jeg blir helt frustert over at Rebecca er med videre! Rett og slett en skandale!! Synger slett ikke bra, jeg syns rett og slett det er litt flaut for konkurransen.. 0 Siter
Nathalie Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg blir helt frustert over at Rebecca er med videre! Rett og slett en skandale!! Synger slett ikke bra, jeg syns rett og slett det er litt flaut for konkurransen.. Synes også Rebecca er merkbart dårligere enn de andre. David overrasker virkelig! Han har mye mer enn jeg trodde. Likte Espen bedre etterhvert, men greit nok at han røk ut. Kurt er fin, men Gaute er definitivt best. Synes 0 Siter
Gjest eråv Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg blir helt frustert over at Rebecca er med videre! Rett og slett en skandale!! Synger slett ikke bra, jeg syns rett og slett det er litt flaut for konkurransen.. Helt enig. Jeg gremmes når Rebecca synger, hun synger falskt, hun har en dårlig stemme,synger gjennom nesen og irriterer mine følsomme hørselsnerver. Neste gang ryker hun! 0 Siter
Bassisten Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Synes også Rebecca er merkbart dårligere enn de andre. David overrasker virkelig! Han har mye mer enn jeg trodde. Likte Espen bedre etterhvert, men greit nok at han røk ut. Kurt er fin, men Gaute er definitivt best. Synes Slik går det: David går ut neste gong. Rebecca held seg ein runde til fordi ho er jente. Så blir det ein jamn finaleomgang som Gaute vinn over Kurt. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Slik går det: David går ut neste gong. Rebecca held seg ein runde til fordi ho er jente. Så blir det ein jamn finaleomgang som Gaute vinn over Kurt. hvis gaute vinner er det bare p.g.a utseende. Kurt har den beste stemmen for en artist. Gaute er flink også ,men jeg ser ikke for meg ham son en popstjerne. Rebecca burde vært ute for lenge siden.... 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Slik går det: David går ut neste gong. Rebecca held seg ein runde til fordi ho er jente. Så blir det ein jamn finaleomgang som Gaute vinn over Kurt. hvis gaute vinner er det bare p.g.a utseende. Kurt har den beste stemmen for en artist. Gaute er flink også ,men jeg ser ikke for meg ham son en popstjerne. Rebecca burde vært ute for lenge siden.... 0 Siter
Gjest Mow Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 hvis gaute vinner er det bare p.g.a utseende. Kurt har den beste stemmen for en artist. Gaute er flink også ,men jeg ser ikke for meg ham son en popstjerne. Rebecca burde vært ute for lenge siden.... Utseende er en DEL av det å være popstjerne! Enten en liker det eller ikke. En må ha stemme, utseende, sjarm og personlighet som passer yrket. I Kurts tilfelle har han så mye av de andre at en kan se bort fra at han ikke er 'best-looking'. Men at en skal ta hensyn til utseendet også er ikke noe å bli fornærmet for. Det er slik det er det. De skal ha en artist som selger plater. Det er mange fjortis'er (i sinn eller skinn) som kjøper CD etter hvordan han/hun på coveret ser ut faktisk. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Utseende er en DEL av det å være popstjerne! Enten en liker det eller ikke. En må ha stemme, utseende, sjarm og personlighet som passer yrket. I Kurts tilfelle har han så mye av de andre at en kan se bort fra at han ikke er 'best-looking'. Men at en skal ta hensyn til utseendet også er ikke noe å bli fornærmet for. Det er slik det er det. De skal ha en artist som selger plater. Det er mange fjortis'er (i sinn eller skinn) som kjøper CD etter hvordan han/hun på coveret ser ut faktisk. Så du synes altså at alle popstjerner har ett bra utseende du da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.