Gjest Aina E Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Gaute?? Han fra Farmen??? Jeg får helt sinnsyke frysninger av den fyren! (I negativ retning)... Sorry, men det er et eller annet med den fyren som jeg ikke fikser. 0 Siter
Gjest Liker Gaute! Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Gaute?? Han fra Farmen??? Jeg får helt sinnsyke frysninger av den fyren! (I negativ retning)... Sorry, men det er et eller annet med den fyren som jeg ikke fikser. Nei-nei-neeei! Herre-min-hatt! *ler* Idol-Gaute! 0 Siter
Gjest Liker Gaute...og Glamour. Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Rick Forrester? Hvem er det da? Rollefigur i Glamour. Men det ser vel ikke DU på. 0 Siter
Jane Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Rollefigur i Glamour. Men det ser vel ikke DU på. Er det denne figuren her? Er han homo? http://maribarb.homestead.com/files/rickforrester.jpg 0 Siter
Gjest Liker Gaute...og Glamour. Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Er det denne figuren her? Er han homo? http://maribarb.homestead.com/files/rickforrester.jpg Dårlig bilde av`n. Og han ligner mer på Idol-Gaute når man ser ham "live" i serien. Om han er homo?! Ha`kke peiling. Betyr det noe for deg?! 0 Siter
Gjest SSeL Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Njah, synes han minner mer om Morten Harket. 0 Siter
Jane Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Dårlig bilde av`n. Og han ligner mer på Idol-Gaute når man ser ham "live" i serien. Om han er homo?! Ha`kke peiling. Betyr det noe for deg?! "Om han er homo?! Ha`kke peiling. Betyr det noe for deg?!" Nei, men han så så klysete ut, derfor trodde jeg han var homo. 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 "Om han er homo?! Ha`kke peiling. Betyr det noe for deg?!" Nei, men han så så klysete ut, derfor trodde jeg han var homo. Er alle homoer klysete? 0 Siter
Gjest Har ikke noe mot hverken lyser eller homser Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 "Om han er homo?! Ha`kke peiling. Betyr det noe for deg?!" Nei, men han så så klysete ut, derfor trodde jeg han var homo. Hva?! Så mener du da a) Klysete utseende = homo eller Homo = klysete utseende (PS! Det blir ikke det samme, nei!) Du høres litt fordomsfull ut! 0 Siter
Borealis Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 "Om han er homo?! Ha`kke peiling. Betyr det noe for deg?!" Nei, men han så så klysete ut, derfor trodde jeg han var homo. Jane, da.....!:-( Er du trøtt? 0 Siter
Jane Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hva?! Så mener du da a) Klysete utseende = homo eller Homo = klysete utseende (PS! Det blir ikke det samme, nei!) Du høres litt fordomsfull ut! Javel. 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Ja. Kjenner ikkje så mange homsar du, kanskje? :-) 0 Siter
Jane Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Kjenner ikkje så mange homsar du, kanskje? :-) Jeg kjenner til en del klyser, jo. Og som vi alle veit: Klyse = homo 0 Siter
nolte Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Gaute?? Han fra Farmen??? Jeg får helt sinnsyke frysninger av den fyren! (I negativ retning)... Sorry, men det er et eller annet med den fyren som jeg ikke fikser. ...jeg misunner Farmen-Gaute håret hans... *ler* 0 Siter
Gjest tv-slaven Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Er det denne figuren her? Er han homo? http://maribarb.homestead.com/files/rickforrester.jpg Det der er ikke han som spiller Rick nå, det er han som spilte han før... den nye Rick ligner kanskje litt mer på Gaute, men klin like er de ikke. 0 Siter
Gjest så d så! Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 gaute ligner på en ung jan åge fjørtoft! ikke no forrester 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.