venninde Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hei, Jeg pusser opp og trenger rimelig glassbyggersten. Vet noen her om rimelige tilbud. Maxbo krevde i dag 43 kr pr stk for de grønne. De hvite kostet 25kr. Hvilke farge på flisene vil være finest i en hvit trappegang synes dere??.Vinduet er 1m bredt og 2,80 høyt 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg ville forsøkt på Mega-flis eller andre firmaer som selger fliser - tror de kan ha rimelige glassbyggerstein. 0 Siter
Vincent Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg ville forsøkt på Mega-flis eller andre firmaer som selger fliser - tror de kan ha rimelige glassbyggerstein. Hadde ikke Maxbo "lokkebud" på 19 kr?? 0 Siter
pip Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Du bør ikke nødvendigvis kjøpe de billigste, det er stor forskjell i kvalitet på glassbyggerstein, og punkterte steiner er jo litt kjipt. Kjøp steiner fra Europa, ikke fra Asia, selv om de er en tier dyrere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.