Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har "slitt" en del med å bestemme meg hvem som er okey og hvem som er hæstkuk i BB. Så overskriften har, som du nå har forstått, ingenting med politikk å gjøre.

Bondens aksjer synker i verdi i takt med min stigende aktelse for Henriette. Jeg hadde håpet av Stina ville gå - om ikke annet, så for å redde henne fra henne selv. Jeg klarer ikke gi Morten skylda for at hu er like tom i hue som sparebøssa mi.

Men når det er sagt, Morten er et klassisk eksempel på at det er bedre å holde kjeft å la folk lure på om du er en dust, enn å åpne kjeften og fjerne all tvil. Som en stille og forsagt person kunne han hatt reelle muligheter til å vinne, men nå har han avslørt seg selv som en slesk og falsk fittejens.

Bondens brøl "kam aaaaaaan" begynner å gå meg på nervene, faktisk rødmer jeg på hans vegne. Som jeg antydet, Heriette er en rakrygget person som fortjener bedre enn denne egoisten. Jeg tror fan ikke han er snill engang.

Men når vi har kommet så langt i løpet, så setter jeg en skjerv på Luggum, eller Eva Lill. (ellevill) Hu har navigert mellom disse villnissene med sikker hånd (alt er ralativt) og har bidratt til årets spontanlatterbrøl med å tryne i spybøtta til 20 i stil.

Jeg skjønner ikke en dritt av ha'a sier, men hu er ålreit.

Ålreit?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103297-valgets-kval/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Morten eller Eva Lill, har ikke sett så altfor mye på BB, sikkert rundt om en gang i uken, men Morten er jo den perfekte vinner hadde det ikke vært for det opplegget han kjører med Stina.. Eva Lill er det ikke å si på, kunne også godt vunnet for min del. Bonden er jo bare så teit, litt søst og klomste ja, men så feig og urettferdig, det er hans måte som gjeder når det skal drives et forhold.

Henriete er den falskeste jenten jeg har sett siden jeg sluttet å gå på exodus, at ikke flere med meg har klart å gjennomskure hennes bichetaktikk er jeg meget forbauset over, men hun har jo et veldig underholdenes humør da, underhodning for oss som ser på men sikkert grusomt for de som er med henne til vanlig.

LOL. også det forholdet da, litt av en bondekvinne må jeg si, hun bruker over 3 timer på å lage noe så enkelt som 2 pizza, lurer på om hun kan koke poteter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103297-valgets-kval/#findComment-594913
Del på andre sider

Morten eller Eva Lill, har ikke sett så altfor mye på BB, sikkert rundt om en gang i uken, men Morten er jo den perfekte vinner hadde det ikke vært for det opplegget han kjører med Stina.. Eva Lill er det ikke å si på, kunne også godt vunnet for min del. Bonden er jo bare så teit, litt søst og klomste ja, men så feig og urettferdig, det er hans måte som gjeder når det skal drives et forhold.

Henriete er den falskeste jenten jeg har sett siden jeg sluttet å gå på exodus, at ikke flere med meg har klart å gjennomskure hennes bichetaktikk er jeg meget forbauset over, men hun har jo et veldig underholdenes humør da, underhodning for oss som ser på men sikkert grusomt for de som er med henne til vanlig.

LOL. også det forholdet da, litt av en bondekvinne må jeg si, hun bruker over 3 timer på å lage noe så enkelt som 2 pizza, lurer på om hun kan koke poteter.

På hvilken måte er Henriette falsk da?

Forøvrig driter jeg i hvem som vinner BB. Jeg har ingen favoritt i år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103297-valgets-kval/#findComment-594919
Del på andre sider

Er det DETTE du har ligget og pønsket ut i natt?

Huff...

De to første BB-rundene hadde NOE for seg. Men np krympr det seg i meg bare jeg får det på skjermen. Har vel kikket et kvarter til sammen. Ingenting som fenger.

"Er det DETTE du har ligget og pønsket ut i natt?"

Ja

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103297-valgets-kval/#findComment-594942
Del på andre sider

Annonse

Det er hun som har laget middagen i huset omtrent hver dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103297-valgets-kval/#findComment-595490
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...