Bassisten Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jø og fyse - kjipt syn som møter ein om morgonen - snø som lavar ned og blir liggjande. Til og med på stemorsblomene sambo planta i hagen i går - no frys dei vel i hel? DET ER NOK NO!! Vinteren skal liksom vera over!! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Her står jeg opp nu endelig, i mai du skjønne milde. I går lå jeg på et pledd i hagen og leste avisen i sola. Det er meldt 12 grader og sol i oslo i dag(sol.no) - men ut av vinduet skuer jeg en snøstorm. Hufsemegtu. Jeg får ta på meg den skjønne grå frakken og de røde gummistøvlene og kjøpe kyllingfilet. Skogsturen dropper jeg. 0 Siter
Bassisten Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Her står jeg opp nu endelig, i mai du skjønne milde. I går lå jeg på et pledd i hagen og leste avisen i sola. Det er meldt 12 grader og sol i oslo i dag(sol.no) - men ut av vinduet skuer jeg en snøstorm. Hufsemegtu. Jeg får ta på meg den skjønne grå frakken og de røde gummistøvlene og kjøpe kyllingfilet. Skogsturen dropper jeg. Prisar meg lukkeleg for at ingen uteplanar er lagt for dagen. Eg sender fruen på cafe i byen, så trekk eg for gardinane og forsvinn inn i ei eller annan dataspelverd i staden... 0 Siter
Gyda Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Prisar meg lukkeleg for at ingen uteplanar er lagt for dagen. Eg sender fruen på cafe i byen, så trekk eg for gardinane og forsvinn inn i ei eller annan dataspelverd i staden... Ingen uteplaner? Du er heldig! Åtteåringen skal spille Trosterudcup - UTE! To kamper i dag og to kamper i morra. Det er nok ikke sikkert at mor og lillesøster blir med far og sønn og ser på alle kampene, nei... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Blir det brøytebilen først i 17. mai toget i år mon tro? Synes ikke jeg ser 11 år gamle drilljenter med snø til knea. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Slutt og klag! Snøen smelter og bak enhver sky skinner alltid solen. *kvitre* 0 Siter
Sør Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Slutt og klag! Snøen smelter og bak enhver sky skinner alltid solen. *kvitre* Det avhenger vel av om man er over eller under skyen.... :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Det avhenger vel av om man er over eller under skyen.... :-) Med vennlig hilsen *ler* Sør, du har rett, som vanlig. Men jeg er jo i den syvende himmel til enhver tid, så jeg har jo ikke føling med hva dere dødelige sliter meg. ;^) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Dette var et helvete å våkne opp til. Et regelrett helvete. Endelig har jeg fri og skal drikke øl, og så blir det et tiltak bare å gå ut av døra. Helvete. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Det er ikke første gangen det skjer, vi har hatt snø på 17. mai og. Det går over, det er verre med stemorsblomstene de har nok tatt kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.