Gå til innhold

På tide med litt Hotell Cesar sladder?

Anbefalte innlegg

Gjest Såpe-jenta

Merkelig med alle kjærestene, vennene, sønnene og døtrene som bare forsvinner ut av livene til personene i Hotell Cesar. For ikke å snakke om alt det traumatiske som skjer med dem, der alt bare blir glemt med det samme! Ja jeg vet at personene som er med i serien slutter en etter en pga. dårlige lønnsforhold og at de må "dø" eller flytte vekk lengst mulig, slik at vi aldri har annledning til å se dem igjen, men de kunne vel ha gjort det litt mer realistisk. Feks ved å i det minste nevne de "tapte" personene sånn litt av og til.

Hvor er det feks blitt av Hugo Anker Hansen? Nok en person som bare forsvinner uten noen god forklaring og uten å bli savnet!

Jeg innrømmer at jeg følger med, nesten daglig på Hotell Cesar, men synes allikevel serien begynner å få større og større huller! Det holder bare ikke lengre!

Fortsetter under...

Gjest tv-slaven

Hugo forsvant jo ikke uten forklaring da! DU har nok ikke fulgt SÅ godt med :)

Han dro fordi det ble for mye business for ham, så han trakk seg tilbake med kunsten sin, han, og overlot derfor businesslivet til datteren sin.

Er jo alltid en grunn til at folk drar.... om det er like realistisk hver gang er en annen sak. Men såper skal jo ikke være så himla realistiske heller :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...