Sør Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Hei, Så noen nye plakater i byen her idag - de annonserte "Marihuana Marsjen" (eller noe slikt). Det morsomme var underteksten: "Møt opp på Grønnsakstorget!" Jaja - var man det ikke før.... Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Degosen Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Ja hasj og marihuana er nok ikke akkurat kjent for å bygge opp hjernekapasiteten til folk... snarere tvert imot Men om folk vil ødelegge hjernene sine så versågod. Noen røyker hasj, andre sniffer lim. Jeg har "mistet" flere av mine venner fordi de begynte å eksperimentere med hasj. Når hasjrusen ikke ble "nok" var det kort vei til sterkere saker. Trist. 0 Siter
Sør Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Ja hasj og marihuana er nok ikke akkurat kjent for å bygge opp hjernekapasiteten til folk... snarere tvert imot Men om folk vil ødelegge hjernene sine så versågod. Noen røyker hasj, andre sniffer lim. Jeg har "mistet" flere av mine venner fordi de begynte å eksperimentere med hasj. Når hasjrusen ikke ble "nok" var det kort vei til sterkere saker. Trist. Men av alle steder man kunne startet en slik marsj, så velger man ***grønnsak***-torget! *ler* Med vennlig hilsen 0 Siter
Reg@l Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Kanskje de er så grønnsak allerede at de ikke reagerte på det artige sammentreffet ;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Men av alle steder man kunne startet en slik marsj, så velger man ***grønnsak***-torget! *ler* Med vennlig hilsen "Men av alle steder man kunne startet en slik marsj, så velger man ***grønnsak***-torget! *ler*" Selvironi heter det der... Hehe, gjetter jeg i det minste på 0 Siter
Vincent Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Det er med stor tilfredshet jeg noterer at det ikke var mer enn omlag 300 personer som deltok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.