Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Niks, har gjennomgått grundig, jeg har nok vært rekord distre her, den er ingen steder på kjøkkenet såvidt jeg kan se.. Det er lite og oversiktelig.. Jeg sitter å lurer på om jeg kan ha kstet den..Det hadde jo i såfall vært teit.. Det hadde i hvert fall lignet meg ) Kanskje du får kjøpt en ny på Joker? Kiwi er vel stengt. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg begynner å tro jeg har kastet den.. Går an ja, jeg er helt håpløs, utrolig hva jeg klarer å sose bort..) Så, du må bruke resten av lørdagen på å lete. Slikt soseri går da ikke an ;-) PS. Jeg har flere ganger kastet kjøkkenting i søppelet....... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Hvordan i helvete klarer du å forlegge en ostehøvel? 1. Ta den ut av skuffen. 2. Skjær ost. 3. La høvelen ligg å slenge på benken til lysten på ost melder seg, eventuelt kast den i vasken/oppvaskmaskinen. Dette er vanlig osteprossedyre. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Det hadde i hvert fall lignet meg ) Kanskje du får kjøpt en ny på Joker? Kiwi er vel stengt. Det blir tykke osteskiver i helga, og ny høvel på mandag.. Nå er jeg lei av å lete..) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Det hadde i hvert fall lignet meg ) Kanskje du får kjøpt en ny på Joker? Kiwi er vel stengt. Det blir tykke osteskiver i helga, og ny høvel på mandag.. Nå er jeg lei av å lete..) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Det hadde i hvert fall lignet meg ) Kanskje du får kjøpt en ny på Joker? Kiwi er vel stengt. Det holdt vel sikkert å si det engang, men maskinen driver å treiger seg, så det ble litt hard tasting her..:0) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Har du sjekket søpla? Det mest logiske er at du har kastet den siden du har sjekket alle tips du har fått her. Jeg har ikke tall på hvor mange teskjeer jeg har kastet. ;o) Jeg tror mer og mer på at søpla er hvor den har havnet..Den har jeg gått ut med.. Vel, det blir ny på mandag...) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Det blir tykke osteskiver i helga, og ny høvel på mandag.. Nå er jeg lei av å lete..) Tukke osteskiver er aldri å forakte, Ost er godt og sunt *s*. Jeg er ikke sund for tida for jeg har bestemt meg for en liten fetekur igjen ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Hvordan i helvete klarer du å forlegge en ostehøvel? 1. Ta den ut av skuffen. 2. Skjær ost. 3. La høvelen ligg å slenge på benken til lysten på ost melder seg, eventuelt kast den i vasken/oppvaskmaskinen. Dette er vanlig osteprossedyre. Jeg aner ikke.. Men jeg er verdensmester i å være distre.. En gang kasta jeg gymtøyet mitt i søplekassa og gikk to kilometer til skolen før jeg oppdaget at jeg gikk og bar på søpleposen.. Men enig, din osteprosedyre høres standard ut..) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Tukke osteskiver er aldri å forakte, Ost er godt og sunt *s*. Jeg er ikke sund for tida for jeg har bestemt meg for en liten fetekur igjen ) Får lage deg noen feite osteblingser du også da.. Mine steker nå, med pølse, sopp og jalapenos.. Med tykke osteskiver, krydret med hvitløk og piri-piri.. Mmmm!!) 0 Siter
Gjest cappelen Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg aner ikke.. Men jeg er verdensmester i å være distre.. En gang kasta jeg gymtøyet mitt i søplekassa og gikk to kilometer til skolen før jeg oppdaget at jeg gikk og bar på søpleposen.. Men enig, din osteprosedyre høres standard ut..) hehehe Hva med å lete i søpla nå da? 0 Siter
Soria Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg aner ikke.. Men jeg er verdensmester i å være distre.. En gang kasta jeg gymtøyet mitt i søplekassa og gikk to kilometer til skolen før jeg oppdaget at jeg gikk og bar på søpleposen.. Men enig, din osteprosedyre høres standard ut..) *lol* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 hehehe Hva med å lete i søpla nå da? Jeg har gått ut med søpla.. Så er den der vil jeg ikke ha den..) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Får lage deg noen feite osteblingser du også da.. Mine steker nå, med pølse, sopp og jalapenos.. Med tykke osteskiver, krydret med hvitløk og piri-piri.. Mmmm!!) Og etterpå skal jeg ut å pilse, har ikke tatt en eneste en på lenge...... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Har du sett i søpla? Jeg tror den ligger der. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg tror mer og mer på at søpla er hvor den har havnet..Den har jeg gått ut med.. Vel, det blir ny på mandag...) Bare det ikke blir mandag mårra blues uten ost for deg. ) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg tror mer og mer på at søpla er hvor den har havnet..Den har jeg gått ut med.. Vel, det blir ny på mandag...) Jeg pælma oppvaskhanskene mine i søpla igår. Søpleposen kom bare til døra, og var ikke full av gugge, så jeg kunne bruke dem igjen... 0 Siter
Gjest cappelen Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Har du sjekket veskene dine? Hva skulle du gjøre etter å ha spist ost sist? 0 Siter
naiv Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Gidder ikke å lese hele tråden. Den ligger i søpla. Inne eller ute. 0 Siter
naiv Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Hvordan i helvete klarer du å forlegge en ostehøvel? 1. Ta den ut av skuffen. 2. Skjær ost. 3. La høvelen ligg å slenge på benken til lysten på ost melder seg, eventuelt kast den i vasken/oppvaskmaskinen. Dette er vanlig osteprossedyre. Si meg; følger alltid hodet ditt med på alt hva hendene dine gjør? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.