SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Si meg; følger alltid hodet ditt med på alt hva hendene dine gjør? :-) Hehe, tja... Jeg var inne på dette i en debatt her forleden, men kom da fram til at hendene mine ikke alltid følger hodet Det er alltid en eller annen hasardiøs skrivefeil i samtlige av mine innlegg, så enkelte ganger kommer ikke min sunne fornuft fram her 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Og etterpå skal jeg ut å pilse, har ikke tatt en eneste en på lenge...... Hvor skal du hen? Kanskje jeg også løper en liten tur ut etterpå..) Så kunne vi jo hooke opp med SDD om han vil..Og skal til østkanten.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Hvor skal du hen? Kanskje jeg også løper en liten tur ut etterpå..) Så kunne vi jo hooke opp med SDD om han vil..Og skal til østkanten.. Jeg sender deg en mail nå. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Jeg sender deg en mail nå. Kult..) 0 Siter
Gjest Kulabb Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg vet hvor den er, den har ramlet bak kjøkkenskuffen du pleier og oppbevare den i, nederst _under_ siste skuffen har den falt.Du finner sannsynligvis masse annet nips også når du skal sjekke der ; ) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Niks.. Det var jeg også inne på, så distre er jeg, men desverre.. Godt det er flere som er som meg :-) 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Den har du kastet i søppelposen i det du distrè ryddet etter brødblingsen. Samme veien som sølvskjeene og kakespadene mine havner når jeg rydder etter fødselsdagsselskap. Hvis ikke så spøker det her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.