Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm rart... Nå logget jeg meg på nettet etter en blund, og alt gikk i stå her. Sjekket hvor mye av prossesoren som ble brukt, og vi snakker 100 %.

Jeg resate og prøvde igjen, og 100 % ble fortsatt brukt, så jeg trodde et øyeblikk at dommedag var nær.

Men så skrudde jeg av Opera 7.10 og prøde IE, og da funket plutselig alt greit igjen.

Hva er dette for noe tull? Er det noe seriøst galt med Opera 7.10? Jeg har opplevd dette tidligere også, men da har jeg ikke sjekket prossesorhastigheten, så jeg har ikke forstått at det hadde med Opera å gjøre.

Hvordan kan Opera bruke så mye når IE bruker nesten ingenting? Hva er gæærnt med Opera?

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Den er kanskje oppskrytt?

Skrevet

Du har ikke flere programmer som surrer og går da?

Om du har lite plass på harddisken blir det fort slike problemer.

Skrevet

................ nå prøvde jeg igjen med Opera, og den bruker 100 %.

IE'en bruker nesten ingenting.

Det er tydeligvis noe kødd med Opera.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...