SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Det der var vel litt urutinert, hæ? :-) På O'Malleys, den irske baren i Akersgata, får du også øl til 29,- Hvis du er så desp at du drar inn til byen altså.. 29 der og? Ikke dårlig. Men jeg roter meg ikke bort i aksersgata. Er jo bare journalister og politikere rundt der. Hmmm... Men Siv Jensen er jo nesten en babe, så... Næ... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Er redd oddsen går den veien ja. Noe for Unibet! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 29 der og? Ikke dårlig. Men jeg roter meg ikke bort i aksersgata. Er jo bare journalister og politikere rundt der. Hmmm... Men Siv Jensen er jo nesten en babe, så... Næ... Åh..din tass. Det er okei på irske buler da! Vi snakker ikke om Tostrupkjellern akkurat.. selv om det er brunt begge plasser:) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Tut og Kjør har god musikk og 29 kroner hele døgnet! Fiasco er av samme ulla, og selger øl for i underkant av 35 om jeg ikke tar helt feil! Fiasco er bedre enn tut&kjør.. Jeg vurderer også ut, mailer med Dorthe, så det hadde vært hyggelig om du kom på østkanten? Plenty med billig øl her også..) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Åh..din tass. Det er okei på irske buler da! Vi snakker ikke om Tostrupkjellern akkurat.. selv om det er brunt begge plasser:) Jeg liker'e litt brunt. Sånne straighte vestkantpuber er sjeldent noe for meg! Jo brunere jo bedre 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Fiasco er bedre enn tut&kjør.. Jeg vurderer også ut, mailer med Dorthe, så det hadde vært hyggelig om du kom på østkanten? Plenty med billig øl her også..) Jeg tror dere sliter med å finne meg, men dersom dere ser etter meg så er jeg han fyren i Jeans, stripete skjorte og vokset hår, som sitter alene på Tut og Kjør og dytter i meg pils. Eventuelt på Fiasco (men mest sannsynlig på Tut og Kjør) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg tror dere sliter med å finne meg, men dersom dere ser etter meg så er jeg han fyren i Jeans, stripete skjorte og vokset hår, som sitter alene på Tut og Kjør og dytter i meg pils. Eventuelt på Fiasco (men mest sannsynlig på Tut og Kjør) Det er ikke østkanten. Østkanten er grünerløkka 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Fiasco er bedre enn tut&kjør.. Jeg vurderer også ut, mailer med Dorthe, så det hadde vært hyggelig om du kom på østkanten? Plenty med billig øl her også..) Og etter å ha annonsert på den måten her så vil jeg forstå at de som kommer en tur inn på Tut og Kjør, peker på meg og ler, er ukjente dolere Da skal jeg vinke tilbake og si heihei, hur mår ni? Du gamla du fria. Det er lenge siden jeg har drukket, to uker, for jeg kjenner to øl. Ganske rabiat å merke det så fort, faktisk. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Det er ikke østkanten. Østkanten er grünerløkka Det er litt vel langt øst for meg. Der borte er det bare rabiate personligheter og negere. Jeg er livredd for negere Litt dannet er man jo! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Det er litt vel langt øst for meg. Der borte er det bare rabiate personligheter og negere. Jeg er livredd for negere Litt dannet er man jo! Nå er både Laguna og jeg blonde da. Og det er ikke en neger der vi har tenkt oss. Men hvis du er feig altså og ikke tør så er det greit ;o) 0 Siter
Spirea Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Ta sparepenga, gå ut i nabolaget, bli snøvlings og enda mer snøvlings etter 12. Herregud mann, hvor mye har du tenkt å gjennomgå for å spare en tier per øl? Dårlig timebetalt spør du meg. Og det er vel ikke gratis på toget heller kan jeg tenke meg. Drekk den siste slanten, synd Hunters er nedlagt, finn pøben over gata og start spetakkelet. Forresten... har du ingen venner? Jeg vedder to tikroner på at du klarer å bli snøvlings ikveld også )) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg liker'e litt brunt. Sånne straighte vestkantpuber er sjeldent noe for meg! Jo brunere jo bedre Ingen vestkantpuber var nevnt, ditt stabeist..:-P Duh..et spørsmål bare: jeg føler meg dehydrert etter å ha drukket 2,5l under og etter trening. Hvor mye bør man få i seg? Jeg drikker enda altså. Sånn har det vært de siste gangene. Det blir ikke nok liksom. Men det holdes ikke i kroppen allikevel -det skal jo ut igjen med én gang. Skal jeg bare fortsette å drikke? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Det er litt vel langt øst for meg. Der borte er det bare rabiate personligheter og negere. Jeg er livredd for negere Litt dannet er man jo! Ja, dannelse er det første jeg tenker på i forbindelse med tut&kjør..;D 0 Siter
Gjest jippiii Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Ta deg en tur til gamle banken. Der møter du likesinnede og billig øl 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg er litt harry, vet du. *nikke* Men så tennes jo jeg -rått- av harry menn...... ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Nå er både Laguna og jeg blonde da. Og det er ikke en neger der vi har tenkt oss. Men hvis du er feig altså og ikke tør så er det greit ;o) Skulle nevne, på vegne av øltørste SDD, at han har brun skinnjakke;o) Oppdrag anses fullført. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Skulle nevne, på vegne av øltørste SDD, at han har brun skinnjakke;o) Oppdrag anses fullført. Han er for feig ) Han gidder ikke å møte to kule damer fra Dol. 0 Siter
punkyB Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Nå er både Laguna og jeg blonde da. Og det er ikke en neger der vi har tenkt oss. Men hvis du er feig altså og ikke tør så er det greit ;o) Kan dere ikke komme inn til byen da? Jeg skal en tur på Eilivs - om ikke den er brun så er den jaffal harry!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Kan dere ikke komme inn til byen da? Jeg skal en tur på Eilivs - om ikke den er brun så er den jaffal harry!! Det er langt. Vi går bare rundt hjørnet. Der er verre enn du kan forstille deg men pilsen er billig. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Han er for feig ) Han gidder ikke å møte to kule damer fra Dol. Åh, jeg glemte å si at han er en babe. Kommer neppe å bli tilgitt for den glippen..*unnskylder* Han sitter og venter på dere doldamene. Han er den fyren med to halvlitere i hver hånd, øyene på stilk retning lekre damer, og så prater han antakelig svada med totalt ukjente:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.