Gjest FridaF Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Den indre smerten er i ferd med å ta knekken på meg. Jeg er desperat. Har noe her erfaring med hypnose? Takker for alle svar. 0 Siter
Jake1365380469 Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 hva slags indre smerte er det du har? Lettere å gi råd hvis du beskriver det. 0 Siter
Gjest FridaF Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 hva slags indre smerte er det du har? Lettere å gi råd hvis du beskriver det. Jeg vet ikke. Smerten er psykisk og jeg ønsker bare at jeg ikke skal våkne i morgen. Det gjør så vondt. Har gått i psykoterap i lang tid. Det hjelper ikke på smerten. 0 Siter
Mimmy Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg vet ikke. Smerten er psykisk og jeg ønsker bare at jeg ikke skal våkne i morgen. Det gjør så vondt. Har gått i psykoterap i lang tid. Det hjelper ikke på smerten. Er det på grunn av sorg? Har du mistet noen/noe som gir sorgreaksjoner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.