Gå til innhold

Til synske: Hvor er mitt kamera?

Anbefalte innlegg

Gjest knips!

Jeg finner ikke mitt kamera, et lite men dyrt et (ca 3500 kr). Jeg var så sikker på at det lå på sin faste plass, men der lå det ikke. Er nesten helt sikker på at jeg må ha det hjemme et sted, men KAN jeg ha glemt det et annet sted da, det ville være rart.

Hm. Er det noen "synske" her eller andre som kan gi et tips om hvor jeg bør lete?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103380-til-synske-hvor-er-mitt-kamera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Vi savnet en gang vårt kamera i 7-8 mnd...

Hadde hatt det i et bryllup i august (1998). Etter noen uker skulle vi bruke det, men fant det ikke. Hadde på følelsen at det var hjemme. Lette litt, men ikke helt systematisk. Ukene og månedene gikk, og vi ventet vårt første barn. Vi måtte jo ha kamera til fødselen! Vurderte å kjøpe et nytt....

En dag ryddet jeg i skapet på badet. Innenfor masse rot og rask lå en liten mørkegrønn plastpose med noe hardt inni. Kameraet!!!!!

Lurer på hvorfor jeg hadde lagt det på badet etter det bryllupet?

Badet er altså mitt heteste tips!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...