Gå til innhold

BB. Hva sa Morten ang tømming i kveldens program?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han lurte Stina til sengs, og snakker bak ryggen på henne hele tida når hun ikke er tilstede. "Det var godt å få tømt seg, men hun er absolutt ikke min type". Noe i den duren...

Han er en drittsekk, rett og slett. Man oppfører seg ikke sånn!

Han lurte Stina til sengs, og snakker bak ryggen på henne hele tida når hun ikke er tilstede. "Det var godt å få tømt seg, men hun er absolutt ikke min type". Noe i den duren...

Han er en drittsekk, rett og slett. Man oppfører seg ikke sånn!

Æsj, fikk han lurt henne til sengs? Pjuk, jeg har ikke giddet å sett de siste dagene, fordi det er så tregt at det er helt utrolig.

Han er drittsekk ja, og hun er stokk stein dum. Helt blåst mellom øra.

Æsj, fikk han lurt henne til sengs? Pjuk, jeg har ikke giddet å sett de siste dagene, fordi det er så tregt at det er helt utrolig.

Han er drittsekk ja, og hun er stokk stein dum. Helt blåst mellom øra.

Hun er enten veldig betatt, eller forelsket... hvem ville ikke krøpet under dyna med den man var forelsket i? Synes Morten utnytter henne på det groveste,og enda dårligere gjort er det at han baksnakker henne så ille. De andre vet detaljert hva som har skjedd, og Stina aner fred og ingen fare...

Stina synes jeg virker veldig ok, Morten likeså i starten. Nå har jeg endret syn totalt på ham...

Hun er enten veldig betatt, eller forelsket... hvem ville ikke krøpet under dyna med den man var forelsket i? Synes Morten utnytter henne på det groveste,og enda dårligere gjort er det at han baksnakker henne så ille. De andre vet detaljert hva som har skjedd, og Stina aner fred og ingen fare...

Stina synes jeg virker veldig ok, Morten likeså i starten. Nå har jeg endret syn totalt på ham...

Kanskje han prøver seg på et misslykket Thor stunt....

-"why be something you're not"

Annonse

Gjest ikke signatur

Kanskje han prøver seg på et misslykket Thor stunt....

-"why be something you're not"

Tror ikke han får damer når han kommer ut om de vet hvordan han er... (han som var med Stina.) Tenk å utnytte noen slik! Og han Tor spilte jo litt inne i huset.. kult. Var ikke sant alt han sa, nei... Ville skape diskusjoner.

Gjest Zombiebob

Tror ikke han får damer når han kommer ut om de vet hvordan han er... (han som var med Stina.) Tenk å utnytte noen slik! Og han Tor spilte jo litt inne i huset.. kult. Var ikke sant alt han sa, nei... Ville skape diskusjoner.

Ingen fare, han er jo ©-kjendis! Ett glass rødvin og trusene faller som høstløv!

Han var rimelig kjapp også da. Var ikke god reklame for seg selv, nei.

Gjest pasa20

Ingen fare, han er jo ©-kjendis! Ett glass rødvin og trusene faller som høstløv!

Stina gikk jo rundt hele tiden og sa at Tor ville ikke fått lurt henne i seng nei....

Kanskje det ikke ble Tor men det ble ihvertfall Morten...

Når hun er såpass dum så klandrer jeg ikke Morten....

De har jo ikke diskutert noe forhold eller noen ting så hopper hun rett i seng med han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...