Gå til innhold

Aldersgranser på utesteder i Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Party- ny Bergenser

Hva er aldersgrensen hos Garage og Ugla i helgene ?

Og hva slags steder er dette?

Er det noen kule steder med 18 år, vet bare om torget music pub og exodus og det sier jo sitt, trykkeriet går vel i samme sjanger.

For roofgarden, maxime, zacken ol har vel 20/21 eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103400-aldersgranser-p%C3%A5-utesteder-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IngenLurerDenneGutten

Nå er det nok kommet mange nye steder i Bergen siden jeg bodde der, men jeg vet en del om ugla. Der er (var) alltid bra musikk der i helgene, og man gikk dit etter at man hadde fått "innpå litt". Stedet har (hadde) ingen god anseelse. Kjempegode biffer hadde de også. El-paso var også et bra sted med kul musikk. Aldersgrense - har ingen peiling. Jeg kommer NÅ inn uten leg:-)

Gjest pasa20

Spørs hva musikk du liker, jeg personlig liker roofgarden(20 på torsdagen, 21 fre/lør) og Maxime (20).

Exodous (18) er for fjortiser og no er det overfylt med russ. Ugla er det verste stedet du kan gå. Hvis du liker musikken på Garage er det vel greit.....

Trykkeriet er lagt ned....

Gjest Bergensis

Det stort sett bare de stdene du nevner som finnes! Det er elendig uteliv i Bergen! Music'en er full av fjortiser (alle kommer inn..), Exodus er strengere, men fremdeles er det ca 50% som er under 18 der... Champions er 18 på torsdager, men 20 ellers.. Den er samme stilen som Music'en..

Ugla og Garage er steder for litt spesielt interreserte vil jeg nå si, Ugla tror jeg er 18 alle dager, mens Garage er 20.. De to stedene vel motsetningene til Exodus f.eks. , så det spørs jo hva du liker!

Trøkkeriet er som nevnt lagt ned, sikkert pga at de slapp inn for mange mindreårige!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...