Gjest Daraan Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Så ble jeg invitert på grillmiddag hos slekta til typen. Sjokkerte typen med å si "tja kanskje det..?". Men da han mld'te meg å lurte på om jeg ville hentes sa jeg.......nei!! Faen! Og jeg som egentlig ville. Jeg som hadde mota meg opp til det. Så var det likevel enklere å si nei! Er ikke første gang jeg vil men ikke tør likevel. Men jeg turte jo,jeg -skulle- jo dit,det var planen! HVORFOR SA JEG NEI!!!!!!!??????????? 0 Siter
Grip Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Er du sikker på at dette ble postet på riktig forum? 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Er du sikker på at dette ble postet på riktig forum? Ja..? Hvor skulle det ellers...? Bare litt meningsytring her...! Og å ta ut irritasjonen..! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Ja..? Hvor skulle det ellers...? Bare litt meningsytring her...! Og å ta ut irritasjonen..! Grip mente vel at det så ut til å passe bedre på Psykiatri tenker jeg! Det er slike problemer som florerer der inne... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.