Gå til innhold

Når vasket du kjøleskapet sist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vasket det da jeg fikk det, og det var vel ca i fjor sommer en gang.

Kjøleskapet mitt blir ikke skittent inni, så jeg har ingen planer om å vaske det igjen.

Tørke støv oppå, det bør jeg kanskje gjøre oftere, for når jeg først gjør det er det et tjukt lag støv...

Gjest prust

Jeg pleier ikke å vaske det hvis ikke det er noe som har rent ut. i dag var det noe gris nederst. Da tok jeg ut frukt- og grønnsaksskuffene og vasket dem, og vasket under dem. Lot resten av skapet være.

Jeg tar vel hele på en gang omtrent en gang i året, tenker jeg.

I sommer vasket jeg BAK kjøleskapet - og det var første gang siden vi kjøpte det i november 1997....

Annonse

Jeg vasket det til jul.... *skammer seg* Søsteren min er enda verre, var der i går og da en av mine andre søstre kommenterte at det var sølt noe i kjøleskapet var svaret:"Ja, det skjedde i fjor en gang."

Jeg vasker vel kjøleskapet når det blir for ille der inne, 3 ganger i året kanskje? Nei, noe godt husmoremne er jeg definitivt ikke...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...