Gjest pannekake Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Når vasket du kjøleskapet sist, og hvor ofte vasker du det? Jeg vasket det i dag, og prøver å vaske det den første helgen i måneden. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg vasket det da jeg fikk det, og det var vel ca i fjor sommer en gang. Kjøleskapet mitt blir ikke skittent inni, så jeg har ingen planer om å vaske det igjen. Tørke støv oppå, det bør jeg kanskje gjøre oftere, for når jeg først gjør det er det et tjukt lag støv... 0 Siter
Tornerose Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Det var vel 4 måneder siden. Vasker det ikke fast, men når jeg ser det trengs. Som oftest bare et par ganger i året. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Det blir vasket og ryddet ca annenhver uke. Synes det blir fort grisete inni. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg pleier ikke å vaske det hvis ikke det er noe som har rent ut. i dag var det noe gris nederst. Da tok jeg ut frukt- og grønnsaksskuffene og vasket dem, og vasket under dem. Lot resten av skapet være. Jeg tar vel hele på en gang omtrent en gang i året, tenker jeg. I sommer vasket jeg BAK kjøleskapet - og det var første gang siden vi kjøpte det i november 1997.... 0 Siter
molli Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg tørker av det i bunnen eller på glasshyllene med en fuktig klut når jeg ser det trengs *host* En gang i året eller så tar jeg ut all innmaten (glasshyller og boksene i døren osv) og kjører det en runde i oppvaskmaskinen. 0 Siter
pirko Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 gjorde det for 2 mnd siden..men da hadde det gått 3 år.. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Tørker utav det når jeg ser det er grisete og det varierer jo veldig men. Grundig rengjøring tar jeg litt sjeldnere hver 2-3 mnd eller noe sånn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg vasket det til jul.... *skammer seg* Søsteren min er enda verre, var der i går og da en av mine andre søstre kommenterte at det var sølt noe i kjøleskapet var svaret:"Ja, det skjedde i fjor en gang." Jeg vasker vel kjøleskapet når det blir for ille der inne, 3 ganger i året kanskje? Nei, noe godt husmoremne er jeg definitivt ikke... 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Hmmmm... *kremt* *Løper inn på kjøkkenet med filla i hånda* -Svarer senere, jeg... :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Kjøleskapvasking er mannens jobb. Tror det var til jul. 0 Siter
Gjest pannekake Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Hmmmm... *kremt* *Løper inn på kjøkkenet med filla i hånda* -Svarer senere, jeg... :-) Tar tiden :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Grønne bengler.. du ødela nettopp søndagskvelden. *finner fram klorinflaska* 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det vaskes etterhvert som det trengs, som alt annet. Ville blitt sprø om jeg skulle hatt rutiner på husarbeid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.