Gå til innhold

Ønsker gode råd vedr. søknad om ny jobb og er godt voksen

Anbefalte innlegg

Er 52 år med allsidig bakgrunn alt fra fisker til bussjåfør. Tenker nå at jeg kunne søke meg ny jobb med nytt innhold. Men har jeg noen sjanse lengere til å få ny jobb? Er i fast jobb pr. i dag. Er arbeidsvillig og pliktoppfyllende. Noen gode råd til meg

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Hvorfor ønsker du å bytte jobb? Du er da enda ung, så om du ønsker noe annet så søk! Vær deg selv, og vær ærlig. En dame på min jobb ble nettopp ferdig utdannet i nytt yrke, og hun er over 60! Så det er aldri for sent... Søk du, og møt gjerne personlig opp med søknaden. Finn ut det du kan om stedet du søker, og tenk på hvorfor du søker her. Det er en fordel å kjenne stedet/bedriften. Skriv CV/attest der du tar med erfaringene dine. Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...