SierDuDet Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/05/04/367923.html Tja, sier nå jeg. Mangler man en fotball så mangler man en fotball. Sannsynligvis kommer guttene fra fattige kår, hvor de hele livet, fra de var små sneiper, har drømt å kunne bli fotballstjerner som deres tidligere helter, Pele og Maradonna, for ikke å snakke om deres nye helter på Liverpool. Men kjøpte noen en fotball til dem? Nei! Og hva annet skulle de gjøre for å kunne nå sine mål om å spille for en av storklubbene og bli folkehelter? Kan man egentlig forvente at det går annerledes? En ting er kanskje at disse gutta kunne blitt gode "uten ball", men det er ofte ikke nok. Jeg forstår dem godt! 0 Siter
Soria Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Så overeskriften i dagbladet og det var nok. Orker ikke lese sånt jeg. 0 Siter
Vincent Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Gutta skal være med på Norway-Cup, har jeg hørt. Pass opp, alle vestkant-fruer med rosa pudler. -- Om saken er sann, så er det rett og slett for jævlig. Men - nå har vi etterhvert blitt litt "kjente" med tyske medier... 0 Siter
shandy Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Hva er det som får folk til å gjøre slike vanvittige groteske ting. Jeg fatter det ikke, og noe riv ruskende galt må det være i topplokket. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Som Soria så klarer jeg ikke å lese om slikt. Får så vondt inni meg. Kan IKKE forstå hvordan noen kan gjøre dette!!? 0 Siter
nick Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg vil bare påpeke at du nå har brukt tid og energi på et dyr, og således tatt livet av et barn i Afrika. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor de påpeker at det var en maltesisk hund. Dette lukter av rasisme. Alle hunder er INDIVIDER, ikke maltesiske, kinesiske, etc. 0 Siter
punkyB Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg vil bare påpeke at du nå har brukt tid og energi på et dyr, og således tatt livet av et barn i Afrika. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor de påpeker at det var en maltesisk hund. Dette lukter av rasisme. Alle hunder er INDIVIDER, ikke maltesiske, kinesiske, etc. Dette har jeg faen meg visst hele tiden - du er Sør !! Er det ikke slitsomt å veksle sånn mellom nickene - nick?? *S* 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Syns ikke det er dette var noe å spøke med. Helt forferdelig..klarte ikke å lese mer etter jeg så overskriften. Sånne (hvem de nå enn er) burde blitt hengt etter en bil og kjørt rundt til de døde.Jeg hadde gjerne vært den som kjørte. Er det noe som provoserer meg så er det slik behandling av forsvarsløse vesener, mennesker eller dyr. 0 Siter
nick Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Dette har jeg faen meg visst hele tiden - du er Sør !! Er det ikke slitsomt å veksle sånn mellom nickene - nick?? *S* Vær vennlig å holde deg til sak, ikke "nick". Hundrelappen kan bare brukes en gang! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Nei selvfølgelig ikke, makan til grusomhet. Håper virkelig at de finner disse guttene så de får forklart seg for dette er jo helt meningsløst. Gudene vet hva de finner på neste gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.