Gå til innhold

Kunne dere gjort dette?

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/05/04/367923.html

Tja, sier nå jeg. Mangler man en fotball så mangler man en fotball.

Sannsynligvis kommer guttene fra fattige kår, hvor de hele livet, fra de var små sneiper, har drømt å kunne bli fotballstjerner som deres tidligere helter, Pele og Maradonna, for ikke å snakke om deres nye helter på Liverpool.

Men kjøpte noen en fotball til dem? Nei!

Og hva annet skulle de gjøre for å kunne nå sine mål om å spille for en av storklubbene og bli folkehelter? Kan man egentlig forvente at det går annerledes?

En ting er kanskje at disse gutta kunne blitt gode "uten ball", men det er ofte ikke nok.

Jeg forstår dem godt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103495-kunne-dere-gjort-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil bare påpeke at du nå har brukt tid og energi på et dyr, og således tatt livet av et barn i Afrika. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor de påpeker at det var en maltesisk hund. Dette lukter av rasisme. Alle hunder er INDIVIDER, ikke maltesiske, kinesiske, etc.

Dette har jeg faen meg visst hele tiden - du er Sør !!

Er det ikke slitsomt å veksle sånn mellom nickene - nick?? *S*

Tanya1365380060

Syns ikke det er dette var noe å spøke med. Helt forferdelig..klarte ikke å lese mer etter jeg så overskriften. Sånne (hvem de nå enn er) burde blitt hengt etter en bil og kjørt rundt til de døde.Jeg hadde gjerne vært den som kjørte.

Er det noe som provoserer meg så er det slik behandling av forsvarsløse vesener, mennesker eller dyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...