Gjest kalist Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Hei, jeg er ny i forumet. Venter tildeling til høsten og venter å få barnet hjem 3 -5 måneder etter det. 0 Siter
rao Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Heisann og velkommen hit på forumet ). Hvilket land skal dere adoptere fra, forresten ? Vi har to fra magen og en fra Kina ) 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Velkommen hit. Hvilket land skal dere adoptere fra? Vi har fått tildelt en gutt fra Sør-Korea og venter på reisebeskjed om et par uker. 0 Siter
BMS! Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Velkommen hit, kalist! Vi venter også tildeling til høsten fra Sør-Korea. Hvor venter dere fra? Håper du får like stor glede av forumet som jeg har:) 0 Siter
Melissa Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Hei kalist:-) Velkommen hit til forumet. Vi skal adoptere fra Colombia, og har hatt papirene i landet i litt over en måned. Klem fra Melissa 0 Siter
Gjest kalist Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Velkommen hit. Hvilket land skal dere adoptere fra? Vi har fått tildelt en gutt fra Sør-Korea og venter på reisebeskjed om et par uker. Hei, Vi skal adoptere fra Korea 0 Siter
nedtelling Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hei kalist Velkommen som skrivende i forumet for adopsjon.. Jeg har selv vært her på nett i litt over ett år nå, og har fått masse støtte, oppmuntring, gratulasjoner og tips ifht adopsjonsprosessen: Vi venter nå tildeling fra Colombia!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.