Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne har fått god omtale på www.akam.no, og blir anbefalt der. Men det har visstnok vært problemer med programvaren på enkelte eksemplarer, noe som har trukket inntrykket litt ned. Ta en titt på www.akam.no, og se bl.a. i forumet og på testen av kameraet.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg kjøpte et slikt kamera for et par måneder siden og har ikke angret et sekund!

Jeg har sett at en del har vært uheldig med programvaren, men har ikke merket noe til dette på mitt eksemplar, og jeg har brukt det masse i disse månedene.

Kameraet har fått svært god omtale mange steder, både på nett og i blader.

Pappa Bjørn
Skrevet

Kjøpt det. Nå så jeg riktignok ikke prisen, men jeg har HP selv og er kjempefornøyd. Jeg kjøpte en ny minnebrikke på 32 mb til 300 kroner, men du kan få dem mye billigere på nett.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kjøpt det. Nå så jeg riktignok ikke prisen, men jeg har HP selv og er kjempefornøyd. Jeg kjøpte en ny minnebrikke på 32 mb til 300 kroner, men du kan få dem mye billigere på nett.

Du bør ha minst 128 MB minne på et kamera med 4.1 MP. Selv har jeg 256 MB, og da kan jeg ta 232 bilder på anbefalt oppløsning med mitt Photosmart 850. Selv kjøpte jeg også dokkingstasjon med oppladbare batterier i tillegg.

Kameraet får du for 3952,- kroner hos telebutikken akkurat nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...