Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært aktivt medlem og bruker av forumet her i to år og tre mnd. siden vi mistet vår Stine kort tid etter fødselen i jan,/feb. 2001. Litt mindre i det siste enn rett etter at jenta vår døde. Delt sorgen med dere alle og jeg har fått mye av å lese om at det går bra også.For meg har det vært håp å holde seg til i tunge stunder.

Nå har vi fått vår andre datter, hun var hele 4275 gr og 55 cm..!Litt "startvansker", siden lillegull hadde navlestrengen rundt halsen og hadde svelget skittent fostervann (barnebek i fostervannet). Men etter noen dager på antibiotika ("føre var") og observasjon, så ble det konstatert at hun var blitt kvikkas og nå er vi hjemme og koser oss. Det var vanskelig, men også merkelig at de sykepleierene som tok imot vår første datter på nyfødt-intensiven også var på jobb når vår andre datter kom inn. Sterke møter med mennesker som delte vår sorg og var der for oss forrige gang. Denne gangen endte det opp så diametralt annerledes.

Ser på bildene at hun ligner mye på storesøstera si, og vi skal dra på graven til helgen med blomster.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103630-vi-fikk-ei-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria- Marius mamma

Hei!!

Gratulerer så mye med datter nr 2. Nå får dere kose dere masse med henne og nyte tiden fremover.

Du nevner at hun ligner på sin storesøster, og det er kanskje både litt trist og samtidig fint.

Jeg mistet jo Marius i fjor og venter nå hans lillebror som er ventet i september Jeg gruer meg litt til å se om han ligner på Marius, samtidig som jeg håper på det!

Kos dere masse og nok en gang gratulerer med tulla deres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103630-vi-fikk-ei-jente/#findComment-598330
Del på andre sider

Annonse

• 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...