Gå til innhold

Angående kinaforbud fra BUFA

Anbefalte innlegg

Gjest Litt undrende nå...

Jeg viser til innslag på NRK kveldsnytt og artikkel i dagens utgave av Aftenposten vedr. BUFAs mulige forbud mot hentereiser i Kina.

Jeg er enig med direktør Lehland i Adopsjnsforum at det slikt eventuelt forbud bør komme fra helsemyndighetene og ikke fra BUFA. Et slitk forbud bør i tillegg gjelde alle land. Så vidt jeg vet er det kun Norge som har vurdert et slitk forbud til nå.

I tillegg liker jeg ikke medienes formuleringer som "forbud mot adopsjon" og "stopp på adopsjon". Bør ikke noen si ifra til mediene at de må skille mellom midlertidig stopp og "stopp"?

Foreningene skal ha møte med BUFA på onsdag. Skal dere engasjere dere i så henseende? Sende noen brev/mailer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103632-ang%C3%A5ende-kinaforbud-fra-bufa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...