Gjest Litt undrende nå... Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg viser til innslag på NRK kveldsnytt og artikkel i dagens utgave av Aftenposten vedr. BUFAs mulige forbud mot hentereiser i Kina. Jeg er enig med direktør Lehland i Adopsjnsforum at det slikt eventuelt forbud bør komme fra helsemyndighetene og ikke fra BUFA. Et slitk forbud bør i tillegg gjelde alle land. Så vidt jeg vet er det kun Norge som har vurdert et slitk forbud til nå. I tillegg liker jeg ikke medienes formuleringer som "forbud mot adopsjon" og "stopp på adopsjon". Bør ikke noen si ifra til mediene at de må skille mellom midlertidig stopp og "stopp"? Foreningene skal ha møte med BUFA på onsdag. Skal dere engasjere dere i så henseende? Sende noen brev/mailer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103632-ang%C3%A5ende-kinaforbud-fra-bufa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.