Gå til innhold

Forsiden av Aftenposten!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

thuva1365380402

Jeg syntes heller ikke noe om det. Vi fikk tildeling for snart 4 uker siden fra Sør-Korea, og sammen med bilde og helserapport informerte VB oss om at bilde ikke måtte sendes/publiseres på internett eller e-mail.

Forresten viste de bilde på nyhetene på NRK1 kl 19 i kveld også.

Annonse

Gjest kanskje litt feil, men....

Kanskje litt feil, men det var vel et skrik om hjelp.

Og tv-medie har nok bidratt til hvordan dette skulle vinkles - det blir jo mer trist med bilde. Da kan jo alle se hvilket nydelig barn som venter på dem i Kina.

Tror nesten jeg kunne gjort det samme jeg hvis det var meg. Sånn som dette har blitt fremstillt i mediene så kan det jo virke som om man ikke får barna man har fått tildelt hvis ikke man reiser innen 3 mnd.

thuva1365380402

Da vi fikk tildeling i oktober sto det at bildene ikke skulle publiseres på internett. Å sende mail kan ikke betegnes som å publisere på nettet så lenge du sender det til en privat avsender i alle fall.

Fra VB sto det klart å tydelig at vi ikke kunne sende bilde til noen på e-mail. Så da gjør man ikke det.

fei1365380229

Fra VB sto det klart å tydelig at vi ikke kunne sende bilde til noen på e-mail. Så da gjør man ikke det.

Stod det virkelig det? Jeg kan ikke huske at det stod når vi fikk tildeling fra Kina før jul (også VB).

Og... jeg må innrømme; bildet ble mailet ivrig til venner og bekjente.

Det var da rart, for vi brukte også VB, og vi fikk ikke noe forbud mot E-mail. Derimot fikk vi beskjed om å ikke offentligjøre bilde på internett før adopsjonen var i orden, og henstilling om å være forsiktig med e-mail mener jeg. Jeg anser ikke å sende tildelingsbilde av gullet mitt til venner og familie på mail som uforsiktig.

:o))

MVH

thuva1365380402

Stod det virkelig det? Jeg kan ikke huske at det stod når vi fikk tildeling fra Kina før jul (også VB).

Og... jeg må innrømme; bildet ble mailet ivrig til venner og bekjente.

Det er jo mulig det bare gjelder Korea. Men vi har ikke tatt sjansen på å sende tildelingsbildet på e-mail. Ikke noen andre venner av oss heller torde det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...