nedtelling Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Pussig, idag satt jeg og vurderte om jeg skulle sette inn ett innlegg om plan fadderbarn i Colombia og evt. besøk når man er i Colombia. Wibecke - du sier at dere er planfaddere og jeg lurer på om dere har besøkt barnet når dere var der nede?? Vi har fått distrikt Bogotà.- og vårt fadderbarn bor i den sydlige delen av Bogotà. Jeg lurer nå på om vi skal ta et besøk?? Hva synes dere andre.?? 0 Siter
Gjest Tirsa Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg vurderer det samme i forhold til vår neste tur til Filippinene. Vi har et fadderbarn der gjennom Misjonsalliansen. Barnet er 10 år. Jeg hører gjerne om erfaringer på dette området. 0 Siter
janita Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Hei Vi hadde planer om det hvis vi hadde kommet i nærheten, men vår lille faddergutt er fra Cali og vi fikk jo barn fra Bucaramanga, så det passet ikke. Det vi hadde i planene dersom vi hadde kommet til Cali, var å ta kontakt med Plan og å høre om mulighetene, samt å samkjøre dette med AF. Aner ikke om det hadde vært mulig... Lykke til! 0 Siter
Gjest Tobarnmamsen Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Hei nedtelling! Vi har ikke barn gjennom PLAN, men SOS barnebyer. Det var ingen problemer forbundet med å besøke barnebyen og fadderbarnet vårt som bor i Bogota da vi var på gjennomreise fra Cali de to gangene vi har vært i Colombia. Vet om mange andre som også har gjort det. Hør med Plan Norge og hvordan det evt kan ordnes! lykke til! 0 Siter
Mamta Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Nå kjenner jeg ikke til forholdene i Colombia, men vet at flere som har vært på hentereise i India har besøkt sine fadderbarn samtidig. Vi har også et fadderbarn i India, gjennom VB, og håper å få besøke ham på vår neste hentereise, dersom det lar seg gjøre rent praktisk. Syns det må være veldig flott å kunne ha en slik kontakt, jeg. Så, go for it! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.