Gå til innhold

Hjelp, jeg er sjalu fordi konen min har en så god venninne

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en mann som har vært sammen med konen min i 11 år nå, vi har tre barn sammen og vært gift i 6 av årene.

Jeg har i den siste tiden vært sjalu/misunnelig på at konen min går ut med sin veninne, da det går en del ut. Jeg tror at jeg er mest misunnelig, men jeg får en klump i brystet hver gang jeg hører at venninnen til konen min ringer, fordi jeg da "tror" at nå skal de avtale å gå ut igjen. Samtidig som dette så sliter jeg på jobben min da selve bedriften min sliter enormt og jeg vet ikke om vi har jobb etter sommeren.

Jeg har blitt mere usikker på selv pga av dette, kan det ha noe med at jeg blir sjalu på konen min ?

Veninnen til konen min er ikke derfra som vi bor, men har jobbet på samme plassen som min kone, og jeg er glad at hun skal flytte tilbake til Oslo.

Jeg føler at konen min synes at det er mere spennende å være sammen med veninnen enn med meg.

Er jeg normal, er jeg sykelig sjalu og hva kan jeg gjøre med dette ?

Håper at noen har opplevd noe liknende, og kan gi meg et svar. (Har sagt forsiktig hva jeg føler til min kone, men hun kan ikke forstå hvorfor jeg reagerer slik, det er jo bare en god veninne sier hun..)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...